Jypille hyvää yötä, sellaista on tämän hetken tekeminen. Valtrat ovat jumbona ja tänään pataan kerholta kotona 0-6, huh.
Turkulainen olisi erittäin hyvä haku, 17 pistettä tämän kauden heittopussijoukkueessa. Pienikokoinen, taitava, pystyy tekemään pisteitä.
Ainoa asia, joka tällä hetkellä mietityttää, on hyökkääjistön kärjen haavoittuvuus. Ilves on nyt jyrännyt pitkälti neljän sylinterin voimalla ja LÖYTYNEILLÄ OIKEINROOLITETUILLA hyökkäystrioilla. Nyt on jo nähty, että jonkun ratkaisupelaajan puuttuminen muuttaa helposti kahdenkin kentän toimivuutta ja kemioita.
Itse kallistuisin siis ilman muuta hyökkääjän hankintaan kevääksi. Tässä siis perustelua Jerryn sainaukseen loppukevääksi ja samalla seuraavakin kausi, sopimus Jyskylään loppuu. Tämähän on nyt tässä vaikeassa taloustilanteessa vain fantasiointia mutta tämähän on ketjun tarkoituskin.
Sanotaanko, että jos hyökkääjistä tippuisi vaikka loppukevääksi joku viisikosta Supi, Panumies, Mänty, Bappi ja Konna, niin ennustan ongelmia saman tien. Näiden herrojen oletan olevan hupputärkeitä Ilvekselle, nimenomaan hyökkääjistä puhuttaessa. Keväällä kokemus on tosi tärkeää. Esimerkkinä jos Mieho otettaisiin pois, niin sitten on 2.kenttä heti vajaa, AV:lle iso lovi, joukkueen taisteluhengelle iso lovi. Tätä herraa arvostan itse todella korkealle ja 2v jatkopahvi oli todella makoisa uutinen!
edit. Itse en siis näe pakistoon päivitystarvetta, näillä mennään ja toivotaan että peräpään tukijalat pysyisivät ehjinä, pientä särkymisvaraakin kuitenkin vielä on.