Esa Toskanen
Vakiokokoonpanossa
Sama jätkä vähän toisesta kulmasta En ainakaan itse osaa sanoa kuka on? Suhteellisen iso kaveri ainakin (Vieressä Oden, joka ei ihan pienin ole)
Masin.
Jännä, jos on. Eiköhän treenaisi jo uuden joukkueen mukana, jos sellainen on.Masin.
Näyttäs aika nuorelta miltä se Bau näyttääSama jätkä vähän toisesta kulmasta En ainakaan itse osaa sanoa kuka on? Suhteellisen iso kaveri ainakin (Vieressä Oden, joka ei ihan pienin ole)katso liitettä 2593
Näyttäisi olevan juu. Mutta miksi on edelleen Suomessa Ilveksen mukana kun eikös sopimus pitänyt olla jo toisaalle?
Näyttäs aika nuorelta miltä se Bau näyttää
Malek voisi olla myösSama jätkä vähän toisesta kulmasta En ainakaan itse osaa sanoa kuka on? Suhteellisen iso kaveri ainakin (Vieressä Oden, joka ei ihan pienin ole)katso liitettä 2593
Hyvä huomio. Nostaisin kuitenkin esille, että ei tuolla kaikilla muillakaan ole Ilves-logollisia takkeja/huppareita. Shortsit ovat Ilveksen logolla, mutta Henkka taitaa olla lähes ainoa, joka vetää pitkissä housuissa. Varmaan loukin jäljeltä jotain tukea/lämmikettä vielä jalassa. Pelkkää mutuilua.
Kyllähän tuosta rivien välistä on luettavissa, että Ilves on selvä ykkösvaihtoehto.Mannisesta juttua:
Leijonien kultasankari Sakari Manninen kiinnostaa NHL:ssä – agentti paljastaa herkullisen tilanteen: "Sen voi jo nyt sanoa"
Leijonien Sakari Mannisen seuraavan kauden osoite on ollut yksi kuumimpia kiekkopuheenaiheita MM-kisojen jälkeen. Agentin mukaan sentteri kiinnostaa NHL:ssä, ja Euroopasta halukkaita ottajia riittää jonoksi asti.www.mtvuutiset.fi
Juu tohon lauseeseen: ”Hyvässä seurassa hän tulee ensi kaudella pelaamaan. Sen voi jo nyt sanoa.” määkin sen yhdistäisin.Kyllähän tuosta rivien välistä on luettavissa, että Ilves on selvä ykkösvaihtoehto.
Kyllähän tuosta rivien välistä on luettavissa, että Ilves on selvä ykkösvaihtoehto.
Emme niin. Eli turhaa spekulointia mitä on päällä ja mitä ei.Sitä emme tiedä.
Samoin kuin Konnalle annettiin vapaampi kesä, padel riittää.