eba
Guest
Leino myös todennäköisesti halvempiKaikki seikat punnittuna ottaisin ehdottomasti mieluummin Leinon kuin Lehterän.
Leino myös todennäköisesti halvempiKaikki seikat punnittuna ottaisin ehdottomasti mieluummin Leinon kuin Lehterän.
Toivottavasti menee Kärppiin tai Tapparaan. 9 maalia runkosarjassa AHL:ssä ja 1 maali pleijareissa kärkijoukkueessa, niin Koskela varmasti ymmärtää, että ei riitä kärkihankinnaksi.
Parempi pistetahti kuin Baptistella AHL:ssä. Heponiemi ei ole mikään maalintekijä, sama kun arvioisit Konnaa tehtyjen maalien perusteella.
Maalintekijää ja voimaa tarvitaan, Heponiemi ei riitä.
En väitäkkään, että Heponiemi olisi juuri se mitä me tarvitaan. Tuo sinun vänkäyksesi siitä kuinka ei riitä kärkipelaajaksi Liigaan on kuitenkin ihan hölynpölyä.
Oli Kärpissä pelatessaan erittäin hyvä mielestäni.Teemu Kivihalme olis vielä vapaana. Siitä meille pakistoon lisää kiekollisuutta*?
*Simmen ja Seppälän jäädessä P-Amerikkaan
Hänellä ei ole ihan AHL:assa sujunut, mutta omien muistikuvieni mukaan oli Kärpissä muutamia kausia sitten todella hyvä.
Itse olen miettinyt tätä aivan samaa. Tässä samalla ottanut kaikki Tsekin liigan seurat seurantaan twitterissä, eikä näy eikä kuulu mitään sopimuksesta.Minua mietityttää, että jos kerran Masin on tehnyt Tsekkiin aikaa sitten sopimuksen niin miksi tämä Tsekkiseura sitä on pantannut jo yli kuukauden oman ja Ilveksen kauden loppumisen jälkeen? Ettei vaan neuvottelut olisi olleet käynnissä purkuhinnasta. Muutama kypädona ilmaista rahaa aikaisin haaskalla olleelle tsekkiseuralle ja Masinille silti jatko Ipaan?
No, tämä menee vähän skouttaus- ja fantasiointiketjun puolelle.
Itse olen miettinyt tätä aivan samaa. Tässä samalla ottanut kaikki Tsekin liigan seurat seurantaan twitterissä, eikä näy eikä kuulu mitään sopimuksesta.
Masinin jääminen Ilvekseen olisi kyllä pieni lotto-voitto omissa kirjoissa.
Tšekkiinhän sillä taitaa olla sopimus. Eiköhän tällä hetkellä ole agendalla, paljonko Ilves on valmis maksamaan sopimuksen purkamisesta.Mašinilla voi olla sopimuksessaan ulkomaan optio ja verkot vesillä kovempiin sarjoihin.
Toisaalta suhteessa Ruotsiin ja Sveitsiin ollaan jäämässä enemmän jälkeen. Ei hyvä suuntaus.Puhdasta spekulaatiota:
- Haapalalla ja Lehterällä on sopimus Ilvekseen, mutta ulkomaa -klausaalin takia niitä ei ole julkistettu.
Takaraja ihan lähiaikoina, koska seuraava tiedotustilaisuus Juhannuksen tienoolla.
- Peetron sopimuksen vuoksi pakki on hakusessa luonnollisesti. Simmen tilanne varmasti katsotaan, mutta skenaario jenkkeihin jäädessä pitää olla mietittynä. Masin varmasti kiinnostaa pitää.
- Viimeiset Ruotsin ja Sveitsin paikat kun on täytetty, niin alkaa "meiän liigan" kalastukset. Liigan taso tulee nousemaan aika kovasti seuraavina vuosina.
Peukalo murtuiEikös Masinilla mennyt käsi muusiksi TPS-sarjassa vai muistanko ihan omiani? Ehkä mahdollinen kuntoutus on vaikuttanut sopimuskuvioihin. Toivottavasti Ilves ei aloita taas kerran kuntoutusleikkejä kenenkään kanssa, varsinkin kun ihan ehjiäkin pelaajia on tarjolla mukavasti. Jos Masin on alusta asti valmis treenaamaan niin sitten ilman muuta tervetuloa.
Tšekkiinhän sillä taitaa olla sopimus.