Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
No enhän minä nyt malttanut pitää näppejä erossa vaikka itse olen hieman skeptinen koko huhuun. Summa summarum kun otetaan NHL:n vapaat pelaajat ja siellä viime kaudella edes 1 pelin pelanneet EP:n mukaan sentterin tontilla menevät realistiset 25v tai alle vaihtoehdot niin:

Muut vaihtoehdot ovat mielestäni liian kovia/heikkoja. Yleisesti nuori sentteri NHL-statuksella on aika harvinainen yhdistelmä tässäkin maailman tilanteessa suoraan Liigaan. NHL:n organisaatiot yleensä haluavat katsoa nämä kortit hyvinkin pitkälle (ihan esimerkkinä vaikka Koppanen) .

Viimeksi muokattu:

Ilves97

Luottopelaaja
Virallisesti taitaapi olla vain yhdesti voittanut.

Kyllä ihan virallisestikin on kaksi voittanut. Kaudella 2019-20 pelasi toki vain 37 peliä runkosarjaa, mutta koska korona keskeytti runkosarjan ja Tampa pelasi vain 70 peliä niin tuo riitti, ja Josephin nimi on kannuun kahdesti kaiverrettu.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
No enhän minä nyt malttanut pitää näppejä erossa vaikka itse olen hieman skeptinen koko huhuun. Summa summarum kun otetaan NHL:n vapaat pelaajat ja siellä viime kaudella edes 1 pelin pelanneet EP:n mukaan sentterin tontilla menevät realistiset 25v tai alle vaihtoehdot niin:

Muut vaihtoehdot ovat mielestäni liian kovia/heikkoja.
Chmelevski ja Merkley vaikuttais sellasilta tosta listasta, että saattaisivat sopia Ilvekseen.

CatchTheFox

Vakiokokoonpanossa
Huhut on huhuja ja jokainen uskokoon mihin haluaa. Sitten jos huhut ei toteudukaan, niin ei kannata suuttua kuin itselleen ja omille uskomuksilleen. Täällä kun kuka tahansa voi esittää sisäpiiriläistä ja heitellä mitä kutkuttavampia juttuja ilmoille. En pidättele hengitystä enää uusien pelaajahankintojen suhteen, mutta jos Tillu ja kumppanit yllättävät positiivisesti, niin en pane sitäkään pahakseni.

Luottopelaaja
Kuokkasen epäilen olevan kyllä vähintään yhtä kallis kuin Manninen, että ei oikeen tuo kohta sovi.

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Kuokkasen epäilen olevan kyllä vähintään yhtä kallis kuin Manninen, että ei oikeen tuo kohta sovi.

Onhan se mahdollista, että Ilves Manniselle tarjosi hieman "mottipäistä" summaa jotenka Kuokkanen tässä suhteessa halvempi. Kuokkasen kohdalla voisi ajatella, että "Tuus pelaan Liigaan TOP-3 tiimiin, uuteen halliin?" Jotenkin myös Lukko-vibat tulee Kuokkasesta, mutta saa nähdä...

IhanJuniori

Junioripelaaja
Janne Kuokkanen putoaa kyllä kategoriaan "liian hyvä liigaan"
Eipä sillä kyllä kelpaisi minun Ilvekseen.

IhanJuniori

Junioripelaaja

Jakpot

Luottopelaaja
Kelpaa se huippulaiturikin, maalintekijä semmoinen. Kova pelimies (Mäntykivi tai Sebok) kuitenkin joutuisi laidalle keskeltä siirtymään, jos puhdas sentteri tulisi...

Toutain

Luottopelaaja
Laituri/Sentteri jos eliteprospectiin on uskominen.

Pelas ainakin Kärpissä viimeisimmällä visiitillä vasenta laitaa. Devilsissä myös?

Tämän Ilveksellä haussa olevan pelaajan kuvauksessa oli, että sentteri, mutta menee myös laidalla.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pelas ainakin Kärpissä viimeisimmällä visiitillä vasenta laitaa. Devilsissä myös?

Tämän Ilveksellä haussa olevan pelaajan kuvauksessa oli, että sentteri, mutta menee myös laidalla.
Niin aivan. Mysteeripelaaja on Sentteri/Laituri ja Kuokkanen taas Laituri/Sentteri

EDIT: Joo koko NHL ura laidalla.
119 ottelua 25 aloitusta.

Viimeksi muokattu: