Ykkösfani
Vakiokokoonpanossa
Malttia. Ei Ilves ole tweetannutkaan tänään mitään muuta kuin yhden hintapäivityksen. Se yleensä lienee hyvän merkki, kun on hiljaista.Hiljaista on. Ei tainnut olla tänään se F5-päivä.
Malttia. Ei Ilves ole tweetannutkaan tänään mitään muuta kuin yhden hintapäivityksen. Se yleensä lienee hyvän merkki, kun on hiljaista.Hiljaista on. Ei tainnut olla tänään se F5-päivä.
Ikävä kyllä itse pidän Leinon jatkosopimusta Örebron kanssa todennäköisempänä kuin meille tuloa. Toivottavasti olisin väärässä.Mitään en mistään tiedä, mutta Leino ajautunut Örebron kovassa keskikaistassa laituriksi. Hyvin näemmä tilastojen valossa laidassakin kulkenut, mutta voisiko Örebrolla olla laituri hakusessa vielä tälle kaudelle? Leinolla sopimus loppuu tähän kauteen ja epäilemättä Tillulla verkot vesillä Leinon suhteen ensikaudesta. Leino siirtorajalla Suomeen ensi kautta ajatellen, jos Örebro löytää hänen tilalleen laiturin? Tämä taitaa kuitenkin olla josjos toiveajattelua
Miten ois Arttu Ruotsalainen tai Robert Leino
Mitään en mistään tiedä, mutta Leino ajautunut Örebron kovassa keskikaistassa laituriksi. Hyvin näemmä tilastojen valossa laidassakin kulkenut, mutta voisiko Örebrolla olla laituri hakusessa vielä tälle kaudelle? Leinolla sopimus loppuu tähän kauteen ja epäilemättä Tillulla verkot vesillä Leinon suhteen ensikaudesta. Leino siirtorajalla Suomeen ensi kautta ajatellen, jos Örebro löytää hänen tilalleen laiturin? Tämä taitaa kuitenkin olla josjos toiveajattelua
Jos ilves joskus haluaa mestaruuden voittaa niin hyvistä ja taitonsa JO näyttäneistä pelaajista pitää vaan maksaa eikä hommailla näitä keskikastin pelaajia.Ikävä kyllä itse pidän Leinon jatkosopimusta Örebron kanssa todennäköisempänä kuin meille tuloa. Toivottavasti olisin väärässä.
Totta.Jos ilves joskus haluaa mestaruuden voittaa niin hyvistä ja taitonsa JO näyttäneistä pelaajista pitää vaan maksaa eikä hommailla näitä keskikastin pelaajia.
Ikävä kyllä itse pidän Leinon jatkosopimusta Örebron kanssa todennäköisempänä kuin meille tuloa. Toivottavasti olisin väärässä.
Näin mä ymmärsin myös eli kyseisellä pelaajalla sopimus nykyisessä seurassa ensivuodelle joka purettaisiin ja lähteenä espoolainen kiekkofani joka ilmeisesti tietää jotain kautta pelaajasiirroista.
Niin.. heitäs pirruuttas vaikka viisi nimeä, ketkä nämä kriteerit täyttäisivät ja olisivat realistisesti saatavilla ?Jos ilves joskus haluaa mestaruuden voittaa niin hyvistä ja taitonsa JO näyttäneistä pelaajista pitää vaan maksaa eikä hommailla näitä keskikastin pelaajia.
Näin mä ymmärsin myös eli kyseisellä pelaajalla sopimus nykyisessä seurassa ensivuodelle joka purettaisiin ja lähteenä espoolainen kiekkofani joka ilmeisesti tietää jotain kautta pelaajasiirroista.
Jep, eiköhän se näin mene. Ollaan seurana siinä asemassa, että tälläiset '' koodinimi Leino '' ei saisi meiltä ohi karata, varsinkaan Hämeenlinnaan tms., ilman vastapuolen hulluttelua.Samoin minä. Pari vuotta vielä Ruotsissa ja sitten Ilvekseen. Ellei Kerho pääse väliin.
Royn voi unohtaa, meni hifkiin
Missä tuo on julkaistu? Ei ainakaan HIFK somessaRoyn voi unohtaa, meni hifkiin
Bättre folkMissä tuo on julkaistu? Ei ainakaan HIFK somessa
Jos ne jotain tietää, niin tuskin olivat apajilla...Lukko samoilla apajilla ja Tillu varmasti joten molemmat tietänee jotain miksi ei tullut kummallekaan
Tai sitten HIFK iski niin mottipäisen, ettei siihen kannattanut vastata? Jos esimerkiksi Royn hintalappu olisi ollut 200 tuhatta loppuvuodelta, ei siihen mielestäni olisi ollut mitään järkeä tarttua. Vaikka Ilveksellä menee nyt hyvin, niin kannattaa muistaa, että ensi kaudella voi esimerkiksi sponsoritulot romahtaa. Monissa työpaikoissa (ensikäden tietoa) on todella tiukkoja säästötoimenpiteitä tulossa, jotka eivät voi olla näkymättä ensi kauden tuloissa.Lukko samoilla apajilla ja Tillu varmasti joten molemmat tietänee jotain miksi ei tullut kummallekaan