Nostetaan tää ylös. Mielenkiintoinen twiitti. Laitettu tuon Lankun tilanteen aikana. Itse en keksi suoranaista asiayhteyttä Lankun tilanteeseen.
Jaa. Tillulle kenkää.
Nostetaan tää ylös. Mielenkiintoinen twiitti. Laitettu tuon Lankun tilanteen aikana. Itse en keksi suoranaista asiayhteyttä Lankun tilanteeseen.
Oli vissiin Tuomiston mielestä joku aivan legendaarinen juttu. Ei vaan auennu kellekkään.Siis mikä idea tuossa oli
Oli vissiin Tuomiston mielestä joku aivan legendaarinen juttu. Ei vaan auennu kellekkään.
Aika mauton omasta mielestä
Itse en edes aluksi tajunnut että tuo twiitti tuli kesken ottelun.En minä kyllä olettanutkaan että kesken matsin alettaisiin jotain tulevia sopimusuutisia vihjailemaan.
Herkällä ollaan, ymmärrän sen
Huono vihjailu kenties, että jälkeenpäin sietäis tulloo pelikieltoa tilanteesta...
Jaa. Tillulle kenkää.
Porissa tehdään kovasti töitä hänen pitämiseksi, mutta kysyntää kuulemma on ja paljon.Jos Langhamer menetettäisiin tämän kauden jälkeen niin Ässien Niklas Rubin olisi loistava paikkaaja. Ässien puolustuksen takana tilastoissa sijalla 3 ja nähdyissä peleissä ollut todella varma ja antaa joukkueelle aina mahdollisuuden voittaa niin kuin Langhamerkin.
Toki sopimukset on tehty jo ensi kaudesta. 1 toiveena olisi tietysti Marekin jatko. Jos ei saada pidettyä niin tässä samaa tasoa oleva maalivahti.
Siitä houkutellaan tänne sentteri loppukaudeksi ja olen erittäin tyytyväinen.
Lane Pederson - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Lane Pederson, 1997-08-04 Saskatoon, SK, CAN Canada. Most recently in the AHL with Bakersfield Condors. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mitä suotta. Kyllähän täälä vissiin ihan tosissaan odotetaan, että Michael Joly hommataan HPK:sta.Jonkun järjen voisi näissäkin varmaan pitää päässä. Kaveri pelasi alle 10 tuntia sitten NHL:ssä Floridaa vastaan.
Ok.. tätä en tiennyt, syvä pahoitteluni.Jonkun järjen voisi näissäkin varmaan pitää päässä. Kaveri pelasi alle 10 tuntia sitten NHL:ssä Floridaa vastaan.