Joo Rautakorven aikana hankittii, koska muutkin hankki. Rautakorven aikana väännettiinki sitä "Tappara tarvii laiturin, sentterin ja maalivahdin joten hankitaan pakki"-läppääPuhdas mutu, mutta väitän että näitä järjettömiä hankkimisen ilosta hankittuja kavereita tuodaan sisään yleensä Rautakorven aikana eikä Tapolan. Tapolan aikana hommataan enemmän tarpeeseen ja näkyy menestyksessäkin. @SiniOranssi_Kolmospaita tai joku muu naapurin fani voi korjata jos olen ihan hakoteillä.
Onko tietoa edes milloin Rauhala on palaamassa?
Ei se tarvi murtunutta jalkaa tai pitkää pelaamattomuutta että on kankea liikkeissään. Totta kuitenkin että sellaisesta tuskin on pleijareissa apua.Runkosarjan lopussa EHKÄ. Toki murtunut jalka ja muutenkin ”ei niin ketterä” kaveri, niin onko muuta, kun henkistä hyötyä pleijareihin? Voi olla vähän kankea liikkeistään, kun ei ole pelannut aika moneen kuukauteen…
Ei se tarvi murtunutta jalkaa tai pitkää pelaamattomuutta että on kankea liikkeissään. Totta kuitenkin että sellaisesta tuskin on pleijareissa apua.
Luisteluliiga.
Tuskin Koskiranta niin loistava et vastaa kahta hyökkääjää…Eikös puhe ollut kahdesta hyökkääjästä sekä yhdestä puolustajasta. Eli onko siis yksi kaveri vielä tuloillansa?
Ei sitä nyt ihan kaikkea kai kukaan voi tietää. Silti teikäläisen juttuihin täällä ainakin itsellä iso luotto.Siinä nyt näitte kuinka pihalla olin Järventie asiastakin..itse sain faktaa asiaan vasta eilisessä pelissä
Näinhän se on. Itse kotiuttaisin Meskasen. Ei korvaa suoraan Suomea ja ovat ihan erityylin pelaajat. Mutta Mese pystyy tekemään tulosta ja pelaamaan kärkikentissä.Pitää olla kyllä todella iso rahapussi jos meinaa Suomen tasoiseen pelaajan saada. Liigassa niitä ei juurikaan ole ja ne joilla olisi ei anna mistään hinnasta. Ulkomailla olisi ja ne maksaa ihan helvetisti. Vaikea työ Tillulla edessä.
Uskallan olla tästä samaa mieltä.Uskallan väittää jos Suomi olisi loppukauden poissa niin sinne menisi mestaruus mahdollisuus..
Ehdottomasti. Tuntuu erittäin kapealta taas tuo meidän keihäänkärki jos Suomi puuttuu. Viime vuonna meillä oli paljon tasaisempi joukkue tuloksenteon suhteen. Siksi hieman pelottaa jos tulee iso loukkeja kärkijätkille.Uskallan väittää jos Suomi olisi loppukauden poissa niin sinne menisi mestaruus mahdollisuus..
Jos Suomen kausi sattuisi olemaan ohi, niin ei "korvaajaksi" kyllä mitään Meskasta tarvi hankkia. Täytyy olla kokonaisvaltaisempi pelaaja.Näinhän se on. Itse kotiuttaisin Meskasen. Ei korvaa suoraan Suomea ja ovat ihan erityylin pelaajat. Mutta Mese pystyy tekemään tulosta ja pelaamaan kärkikentissä.
Kun Suomi taas palaa, niin Mese olisi hyvä palanen kolmosketjun laitaan. Mutta turhaa haihattelua, kun kuulemma Tillu polttanut sillat. Nyt mitataan Tillua.
Sillä oletuksella toki että Suomi vielä tällä kaudella pelaa.Jos Suomen kausi sattuisi olemaan ohi, niin ei "korvaajaksi" kyllä mitään Meskasta tarvi hankkia. Täytyy olla kokonaisvaltaisempi pelaaja.
Hankinta pitäisi olla luokkaa ”Joly”. Tämä lienee aika mahdotonta.Tuntuu, että jokatapauksessa vaikka Suomi pelaisi keskiviikkona tarvittaisiin se yksi kärkiheppa. Kyllä aika vaikeaksi menee Tillulla hommat jos Suomi on pitkään tai loppukauden poissa.