Ykkösfani
Vakiokokoonpanossa
Maistuiskatso liitettä 3921
Minun muistukuvieni mukaan kyseisellä jäsenellä jotain tietoja / osumia on.
Maistuiskatso liitettä 3921
Minun muistukuvieni mukaan kyseisellä jäsenellä jotain tietoja / osumia on.
Sama tyyppi joka kirjoitti jatkoajassa eilen, että Pelli tulisi Ilvekseen ensi kaudeksi kirjoittaa nyt, että myös Robert Leino olisi tulossa.
Ilves oli eilen kolmantena sarjassa. Itse ainakin ymmärsin niin että Ilvekseen viitattiin.Ei ole kirjoittanut suoraan, että Pelli tulisi Ilvekseen. Puhe oli sarjan tämän hetken Top 3 -sijan joukkueesta.
Eikös se Ilves eilen siellä sijalla kolme ollut...no oli miten oli, eiköhän tuossa kuitenkin Ilvekseen viitattu, vaikkakaan ei suoraan sitä sanottu.Ei ole kirjoittanut suoraan, että Pelli tulisi Ilvekseen. Puhe oli sarjan tämän hetken Top 3 -sijan joukkueesta.
Käsittääkseni jatkaa Ruotsissa ainakin ensi kauden. Voi toki olla, että tilanteet ovat muuttuneet.Minun muistukuvieni mukaan kyseisellä jäsenellä jotain tietoja / osumia huhujen kanssa on
Eikös se Ilves eilen siellä sijalla kolme ollut...no oli miten oli, eiköhän tuossa kuitenkin Ilvekseen viitattu, vaikkakaan ei suoraan sitä sanottu.
Ok, kiitos täsmennyksestä."Tämän hetken sarjataulukon Top 3-joukkueen...". Eli Lukko, Tappara tai Ilves kuului vihje.
Samaa kuulunut korviin. Tosin yhtä moni tietää myös sanoa että ei ole tulossa. Olisihan Leino huippua saada takaisin.katso liitettä 3921
Minun muistukuvieni mukaan kyseisellä jäsenellä jotain tietoja / osumia huhujen kanssa on
Tällainen kaveri lähti Iowa Wildista. Ei tosin taida olla ehkä se Ilveksen tarpeisiin sopiva palanen.Ty Ronning - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Ty Ronning, 1997-10-20 Burnaby, BC, CAN Canada. Most recently in the DEL with Eisbären Berlin. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eiköhän Leino ole se ykkössentteri jos on tullakseen.Kyllähän Leino on täydellinen palanen ensi kauden sentteristöön. Lisäksi kun ottaa huomioon jo aiemmin mainitut seikat mitkä puoltaisivat Ilvekseen paluuta, niin helppo on tätä huhua uskoa.
Pelli olisi myös hyvin tillumainen haku.
Vielä pari jatkoa ja sitten vaan ihmettelemään kuka löydetään ensi kaudeksi maalinsuulle ja ykkösen keskelle.
Eiköhän Leino ole se ykkössentteri jos on tullakseen.
Leino on tällä hetkellä parempi pelaaja kuin Ilveksestä lähtiessään.Ei kyllä riitä omasta mielestä. Aika kuultaa muistot. Ei riittänyt Aren aikanakaan.
On riitettävä, ei parempia pelaajia juurikaan ole saatavilla.Ei kyllä riitä omasta mielestä. Aika kuultaa muistot. Ei riittänyt Aren aikanakaan.
Ei kyllä riitä omasta mielestä. Aika kuultaa muistot. Ei riittänyt Aren aikanakaan.
Ei kyllä riitä omasta mielestä. Aika kuultaa muistot. Ei riittänyt Aren aikanakaan.
Jos yhtään senioriin tulee, niin voisi olla Liigassa kova luu. Seniori jäi ehkä aikanaan toisen "pikkumiehen" Theo Fleuryn varjoon, mutta pelasi upean NHL-uran aikana jolloin kenelläkään noin pienellä ei olisi pitänyt olla mitään asiaa NHL:ään.
Itse haikailen vielä yhden leftin maalintekijän perään tyyliin Markus Nenonen, mutta ei tuokaan välttämättä huono olisi. Luistelun pitäisi enemmän kuin riittää ja 30 matsia tältä kaudelta plakkarissa, joten pitäisi olla ihan kondiksessa.
Kiitos aamun nauruista.Ei kyllä riitä omasta mielestä. Aika kuultaa muistot. Ei riittänyt Aren aikanakaan.