Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

OTP

Luottopelaaja
Tätä sun öyhötystä on kyllä mahtavaa katsoa. Ei mitään oikeaa sanottavaa. Eikä mitään ajatusta mitä pitäisi tehdä tai reagoida. Mutta kiva seurata.

Juu täällä on näitä toimiston poikia kenen ainoa tehtävä on laittaa nauravaa naamaa kriitikoille.

Itse tykkään kertoa asiat suoraan ilman filtteriä ja tiedän, että varmasti tiettyjä se hiertää. Mutta rehellisesti sanon myös, että se ei kiinnosta minua pätkääkään :D

pelikirja

Luottopelaaja
Saipa ja Jyp on ne jotka pelaajista voi luopua. Aikas varma olen et tämä ilta oli Jyp kohal viimeinen niitti mut ketkä noista olis vahvistuksia ja täsmä hankintoja? Paljon puhutaan pistepörssi ukoista mut minusta Ilves tarviis sytyttäjää koodinimellä Mikko Eloranta. Eli tuodaanko tänne Turkulainen ja Rooba?

Hyrrä

Luottopelaaja
Jypin suuntaan kannattaa tosiaan tiirailla, siellä kun ei maalinteko ole koskaan ongelmia tuottanut. Gardiner ja Niku olisi kovin mahdollinen täsmälääke juurikin tohon maalintekoon. Ehkä siellä yv-viivamiehen tontilla voisi joku muu olla kuin Jykä. Puhumattakaan Parikka/Masin, jotka laukauksillaan ainoastaan keskeyttävät tilanteen kuin tilanteen. Niku mahtuu, ei muuta kuin parturin kautta Tampereelle.

Pok

Tähtipelaaja
Turkulainen tai Gardiner tänne ja heti!

Ja pakistoonkin voisi jotain hommata, että Westerlundi saadaan varapakiksi.

Ilves97

Luottopelaaja
Patrick Thoresenin kelpuuttaisin Norja/Tanska akselilta, muita en. Ja Thoresen nyt ei varmasti suostu tuolta lähtemään.

Hyrrä

Luottopelaaja
On tossa sikäli vinha perä, että tästä ei huonommaksi voisi enää mennä, vaikka vaihdettaisiin koko joukkue Norjalaiseen. Voittihan ne meidät CHL:ssakin naurettavan helposti.

Katsellaan nyt kumminkin sinne Jyväskylään ja ehkä toisella silmällä Vaasaankin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ketään Tanskan tai Norjan liigasta vapaana?
Ai jumalauta. Tämä tästä enää puuttuisi. Naapuri kotiuttaa Levtchiä, onnistuu muutenkin hankinnoissaan. Huhujen mukaan ovat vielä Nikun perässä. Kärpät, Hifk tekee hankintoja ja onnistuu.

Tillu koittaa saada meille jotain kalanpakkaajia.

Mitä helvettiä Ilves??

Viimeksi muokattu: