ilvesperhe
Luottopelaaja
Ja jos Niku pelaa loppukauden toisessa liigaporukassa, ei hinta kahden kuukauden pätkädiilistä ole millekään seuralle ylivoimainen.
Mää ihan oikeesti luulen, että Niku tulee kirjoittamaan JYP:in kanssa jonkun aivan kipeen sopimuksen.Niih, eikös nimenomaan tullut Suomeen ja Jyväskylään osin myös perheen vuoksi, mutta nyt sitten lähtisi johonkin Sveitsiin keräämään tiliä. Niin, en tiedä.
Tuli perheen takia, mutta uskon tuon puolustusvoimien kolkuttelevan ovea ja ulkomaat kutsuu.
Tuskin se mitään perhettä raahaa mukanaan jos pelaa kaksi kuukautta Sveitsissä.Niin, on kyllä julkisestikin valitellut tuota armeija asiaa. Tänään hänen agenttinsa sanoi jossain mediassa että mikäli joku NHL seura tarjoaa yksisuuntaista, niin todennäköisesti kiinnostuu. Tämä siis ensi kauden osalta.
Nämä Nikut ovat ehkä tavallista perhekeskeisempiä, joten luulisin, että tämän kauden ratkaisut syntyvät perheen ehdoilla.
Olisin hämmästynyt jos menee Ruotsiin. Pikemminkin Suomi tai Sveitsi.
Niin, on kyllä julkisestikin valitellut tuota armeija asiaa. Tänään hänen agenttinsa sanoi jossain mediassa että mikäli joku NHL seura tarjoaa yksisuuntaista, niin todennäköisesti kiinnostuu. Tämä siis ensi kauden osalta.
Nämä Nikut ovat ehkä tavallista perhekeskeisempiä, joten luulisin, että tämän kauden ratkaisut syntyvät perheen ehdoilla.
Olisin hämmästynyt jos menee Ruotsiin. Pikemminkin Suomi tai Sveitsi.
Tuskin se mitään perhettä raahaa mukanaan jos pelaa kaksi kuukautta Sveitsissä.
Olen pitkälti samaa mieltä. Ja sanoi tuo Nikukin viimeisimmässä haastattelussa jotenkin, että "parempi, kun en nyt siitä asiasta lausu mitään".Anteeksi kaikki...ei nyt liity isosti ketjun aiheeseen, mutta tuoreen erityislapsialokkaan faijana kyllä suoraan sanottuna vituttaa nämä "überhuippu-urheilijat", jotka itkee pakollista varusmiespalvelustaan.
Itse koittaa koko ajan tsempata kundia, että kyllä se siitä ja "pure hammasta vaan" ja nämä +200k nostavat on ihan jumalauta tukossa muutamasta mahdollisesta kuukaudesta kassulla.
Juu ja saavat vielä varmat 6kk hommat, moni normaali alokas siellä näinäkin hetkinä miettii, että mitähän helvettiä sitä tekee, jos vuoden nakki napsahtaa.Anteeksi kaikki...ei nyt liity isosti ketjun aiheeseen, mutta tuoreen erityislapsialokkaan faijana kyllä suoraan sanottuna vituttaa nämä "überhuippu-urheilijat", jotka itkee pakollista varusmiespalvelustaan.
Itse koittaa koko ajan tsempata kundia, että kyllä se siitä ja "pure hammasta vaan" ja nämä +200k nostavat on ihan jumalauta tukossa muutamasta mahdollisesta kuukaudesta kassulla.
Saavat 6kk hommat, mistä vajaa 2kk eli alokasaika "vähän tiukempaa runtua". Luulis sen verran luonteenlujuutta olevan huippu-urheilijalla ettei ihan hienopieruksi tarttis heittäytyä...Juu ja saavat vielä varmat 6kk hommat, moni normaali alokas siellä näinäkin hetkinä miettii, että mitähän helvettiä sitä tekee, jos vuoden nakki napsahtaa.
Ihan Nikun oma moka, kun ei aikanaan nuorempana hoitanut tuota pois alta.
Äkkiäkös tuota luulisi, että ei ole ainakaan mikään ison porukan ahdistus, eikä kunto esteenä, mitkä ilmeisesti ovat nykypäivänä yleisimmät syyt keskeyttämiseen.Saavat 6kk hommat, mistä vajaa 2kk eli alokasaika "vähän tiukempaa runtua". Luulis sen verran luonteenlujuutta olevan huippu-urheilijalla ettei ihan hienopieruksi tarttis heittäytyä...
Kannattaa muistaa, että yleinen asepalvelus on isoin syy siihen, että meillä on yksi Euroopan vahvimmista puolustuksista (auttaa psykoottisen naapurin kanssa rinnakkaiselossa).
sori taas...vika inttiläppä
Minä en ottaisi Nikua ennen Gregoirea. Vertailu on vähän sama kuin Erik Karlsson vs esim.Roman Josi/Victor Hedman, sata kertaa sadasta jälkimmäinen. Oon seurannut ja kuullostellut Jyppiä tälläkin kaudella erityisen paljon ja kyllä Niku on omissa järkyttävän HUONO ja liian usein flegmaattinen. Siihen on todella syynsä miksi pelaa täällä eikä rahaliigoissa. Ja kuten kaikki tietävät, hyökkäyspäässä ylikylän äijä, mutta useampi maali on tällä kaudella tullut Nikun hasardimaisen ykkössyötön johdosta.Gregoire on sarjan ykköspakki kokonaisvaltaisesti. Silti ottaisin ehkä Nikun juuri hyökkäyspään erikoisosaamisen vuoksi.
Nikulla ei ole myöskään saman tason paria kuin Gregoirella (Almari) tai Lancasterilla (Parikka). Kemiläinen on selkeämmin ylivoimapyssy ja minun papereissani tämän kolmikon takana.
Omassa päässä Seppälä ja Parikka ovat ykkösnimet.
Aina kaikkea kuulee mut eri asia tuleeko niistä totta..katsellaan rauhassa
Onko Jyväskylään oltu yhteyksissä?Aina kaikkea kuulee mut eri asia tuleeko niistä totta..katsellaan rauhassa
Melkeen uskaltaa vailla mitään tietolähteitä faktana sanoa että varmasti on oltu yhteyksissä jkl. Varmaan moni joukkueOnko Jyväskylään oltu yhteyksissä?
Joo voisin myös laittaa pääni pantiksi, että JOKAINEN liiga joukkue joka tähtää pudotuspeleihin on ollut yhteyksissä Jyväskylän suuntaan.Melkeen uskaltaa vailla mitään tietolähteitä faktana sanoa että varmasti on oltu yhteyksissä jkl. Varmaan moni joukkue