Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 419
Huomenna sitten jo julkistus ja Kärppä-peliin kentälle oli kuka tahansa. Tohon kokoonpanoon kiilaa vaikka Norjalainen kalanpakkaaja. Kärppä-pelissä ei yhtä pistettä enempää saisi Ouluun valua.
Yks pelaaja ei tuossa kokoonpanossa kesää tee. Jos koko joukkueen peli sakkaa niin ei sitä korjata yhdellä hankinnalla. Siellä on kuitenkin Kontiola, Haapala, Räty, Suomi, Lancaster, jotka ovat meille pisteitä hoitaneet.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 468
Yks pelaaja ei tuossa kokoonpanossa kesää tee. Jos koko joukkueen peli sakkaa niin ei sitä korjata yhdellä hankinnalla. Siellä on kuitenkin Kontiola, Haapala, Räty, Suomi, Lancaster, jotka ovat meille pisteitä hoitaneet.

Totta, mutta kaikesta on apua aina vähän. Monesti on näyttöhalut debyytissa kaikkein kovimmat. Yksikin perseellä puristettu maali olisi tarpeen, että tästä kierteestä pikku hiljaa päästäisiin oikeille urille.

Toki olen edelleen myös sitä mieltä, ettei hankinta lipunmyyntiä haittaa, jos vähääkään on nimeä.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 895
Eli tällä viikolla tulossa uutisia. Ehkä. Mielenkiintoista :)
Ihan omaa mutuilua, mutta veikkaan Tsekkihyökkääjää.

Jos tulisi Tsekki niin luultavammin muualta kuin Tsekin pääsarjasta. Tsekissä meni jo siirtoikkuna umpeen ja joukkueet on lyöty lukkoon pudotuspeli- ja karsintavääntöihin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Jos tulisi Tsekki niin luultavammin muualta kuin Tsekin pääsarjasta. Tsekissä meni jo siirtoikkuna umpeen ja joukkueet on lyöty lukkoon pudotuspeli- ja karsintavääntöihin.
Olenko ymmärtänyt jotain väärin, mutta mulla on sellainen käsitys, että se Tsekin siirtoraja joka meni umpeen oli vain sisään tuleville pelaajille. Mun ymmärtääkseni siis ulospäin voi vielä liikkua pelaajia.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
627
Olenko ymmärtänyt jotain väärin, mutta mulla on sellainen käsitys, että se Tsekin siirtoraja joka meni umpeen oli vain sisään tuleville pelaajille. Mun ymmärtääkseni siis ulospäin voi vielä liikkua pelaajia.
Eikös se juuri noin mene. Siirtyyhän Suomestakin esim P-amerikkaan pelaajia kun täällä kausi päättyy.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 531
Onko tuo nyt ihan luotettavaa dataa?
Vajaa 800 Ilvekselle kuulostaa aika hurjalta, jos Tapparakin on n.350 kumppanissa.
Eikös Tappara näiden määrässä ole vieläpä ollut merkittävästi Ilvestä edellä.
Jos tossa kumppaniksi lasketaan kaikki firmat jotka laittavat 100€ kaudessa tai ottavat muutaman lipun asiakkailleen toisinaan, niin onhan noita. Kai ton kuukkeloimalla löytäs miten kukin seura kumppanin määrittelee. Otti meiränkin muija virmansa mainoksen LeKin junnujen paitaan vai oliko johonkin niitten kalenteriin, ei voi tietty verrata liigaporukan hintoihin.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 357

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 468
Jos tossa kumppaniksi lasketaan kaikki firmat jotka laittavat 100€ kaudessa tai ottavat muutaman lipun asiakkailleen toisinaan, niin onhan noita. Kai ton kuukkeloimalla löytäs miten kukin seura kumppanin määrittelee. Otti meiränkin muija virmansa mainoksen LeKin junnujen paitaan vai oliko johonkin niitten kalenteriin, ei voi tietty verrata liigaporukan hintoihin.

Niin tai miten kyseinen analyysitalo yhteistyökumppanin määrittelee. Äkkiseltään luulisi kaikista Liiga-seuroista edes yhdellä toisella olevan vastaavalla tyylillä hankittuja yhteistyökumppaneita samanlainen liuta. Vai onko tämä jotain Honkalehdon perintöä meillä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Ja tätä Sveitsin kakkostasolle menevää ukkelia täällä kuvailtiin tyyliin, että statsien perusteella liian kova Suomeen/Ilvekseen :D

On kyllä Suomi ollut huutolaispojan asemassa viime päivien siirroissa. Kaikki vähänkin laadukkaammat menevät Sveitsiin/Ruotsiin ja Suomessa joukkueet hankkii tanelironkaisia.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
On kyllä Suomi ollut huutolaispojan asemassa viime päivien siirroissa. Kaikki vähänkin laadukkaammat menevät Sveitsiin/Ruotsiin ja Suomessa joukkueet hankkii tanelironkaisia.

Juu, mutta tämä sälli ei kyllä vaikuttanut statsien perusteella liian kovalta Liigaan, vaikka yksi unelmakausi AHL:sta löytyykin. En olisi yhtään yllättynyt, jos ei olisi Liigaan edes tosissaan yritetty.

Kuten kirjoitin jo ennen kuin määränpäästä oli selvyyttä, niin en olisi kiljuen ottanut Ilvekseen tällaista ukkoa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Juu, mutta tämä sälli ei kyllä vaikuttanut statsien perusteella liian kovalta Liigaan, vaikka yksi unelmakausi AHL:sta löytyykin. En olisi yhtään yllättynyt, jos ei olisi Liigaan edes tosissaan yritetty.

Kuten kirjoitin jo ennen kuin määränpäästä oli selvyyttä, niin en olisi kiljuen ottanut Ilvekseen tällaista ukkoa.

Joo no en oikeastaan tarkoittanut tätä sälliä vaan yleisesti. Ei tosiaan olisi ollut mikään riemusta kiljuen -hankinta. Ennakkoon heikompi kuin Ifk:n Roy, joka on ollut pettymys.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 895
Olenko ymmärtänyt jotain väärin, mutta mulla on sellainen käsitys, että se Tsekin siirtoraja joka meni umpeen oli vain sisään tuleville pelaajille. Mun ymmärtääkseni siis ulospäin voi vielä liikkua pelaajia.

Toki voi, mutta pitää huomioida että siellä on kärkijätkät kiinnitetty playoff ja putoamistaistoon. Mestaruudesta sielläkin pelataan. Täydennystäkään ei siis enää saa jos joku lähtee. En muista viime vuosilta yhtään pelaajasiirtoa ulospäin takarajan jälkeen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Kyllä toi Hyry on sellainen potentiaalinen kaveri, jota kannattaisi havitella, kun ollaan kerran tälläinen ”ostojoukkue”. Rätymäistä-potentiaalia!
Olen kuolannut Hyryn perään jo todella pitkään! Sopimus Kärppien kanssa kevääseen 2025 asti ikävä kyllä :(
Kärpät tulee pitämään kynsin ja hampain kiinni Hyrystä. Ja jokainen Liiga joukkue olisi kiinnostunut jos olisi mahdollista saada.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 972
Gardiner nyt kyllä ei ole mikään erityisen kokenut pelaaja jos siitä lähdetään.

Ei se joo mikään 39v pappakerholainen ole, mutta kokemusta löytyy maailmalta. Juuri sen kaliiberin kaveri mitä tarvitaan.

Tillun Amerikan suhteet taitaa olla etäiset. Ehkä parasta mitä liigan sisältä saatavissa. Tuohon joukkueeseen tarvita enään yhtäkään pelintekijää vaan pelinratkojaa.
 
Ylös