Suomi - "Kunyk" - Ikonen
Mäntykivi - XXX/Zohorna - XXX/Räty
"Könönen" - "Kodytek" - Nyman
Päkkilä - Virtanen - "Ratinen"
Kos - Bau
Itse näkisin hyökkäyksen tässä muodossa. Oletusarvona se että Haapala lähtee vuolemaan frangeja, Konna lopettaa, Tikka Ruotsiin, Sebök+Tuulola+Ruokonen HPK, Räty NHL.
En kyllä itse näe mitään valittamisen aiheita jos Kodytek pystyy Sebökin saappaat täyttämään ja Xsien paikalle tulee laatulohet. Oikeastaan omaan silmääni näyttää helvetin hyvältä. Jokainen pelaaja ei tule ottamaan askelia eteenpäin ja joku varmasti niitä ottaa myös taaksepäin mutta käytännössä jokainen nimi joka tuohon on piirretty pystyy ottamaan vielä useamman lisäaskeleen eteenpäin. En pyörtyisi vaikka joku noista alustavasti alakenttiin piirretyistä nimistä löytyisi ykköskentästä keväällä. Nyman varmaankin alkukauden NHL leirillä ja mahdolliset U20 kisat siihen päälle, ei haittaa lainkaan vaikka Ratisen tasoinen ukko tuossa piirrettynä neloseen ja Kos/Bau kaksikko kärkkymässä paikkaa. Kaikki saavat varmasti peliaikaa.
Joukkuetta kasatessa pitää muistaa myös se että kaikkia ei voi korvata yksi yhteen, niin se vain menee. Ei ole olemassa toista Tikkaa, Kontiolaa tai Haapalaa. Esimerkiksi en minä kuvittele että Mänty korvaisi ensi kaudella Haapalan yksi yhteen vaikka hänet tuohon kakkoskenttään piirsinkin, hieman saman tyyppiset pelaajat toki ja Männyllä potentiaalia napsun nostaa pistesaldoaan, sitten esimerkiksi Nyman voi hyvinkin ottaa harteilleen isompaa vastuuta kuin tällä kaudella ja paukuttaa kovat tehot vaikka on piirrettynä kolmoskenttään.
Puolustus näyttää myös huhujen valossa muotoutuvan ensi kaudellekkin oikein laadukkaaksi. Oikeastaan ainoa asia joka tässä vaiheessa huolettaa on se, että kuka on King Marekin korvaaja. Aika helvetinmoinen tuuri saa käydä jos vastaavan ukon saa jostain kaivettua. Liigasta ainoa joka itselleni kelpaisi tilalle on Lassi Lehtinen, mutta eiköhän korvaaja tule ulkomailta kuitenkin.
Pientä tajunnan virtaa näin yövuoron jälkeen ja teksti varmaankin täynnä kirjoitus/asiavirheitä mutta antakaa anteeksi.