no mut hei tykitellään
Vakiokokoonpanossa
Muka logolle pelaava, paskapuhetta.
Niin niin, enhän minä väittänytkään, että olisi logolle pelaava, vaan nimenomaan kirjoitin, että JOS saisi itsestään kaivettua esiin sellaisen puolen.
Muka logolle pelaava, paskapuhetta.
Mihin me tarvitaan 4-5 ketjun miehiä?
Jos joukkuetta vielä vahvistetaan, niin tulijan pitää olla VAHVISTUS, ei suomi-sarja -tason pelaaja.
Itse odottaisin, että kausi alkaa niin sitä on sitten helpompi arvioida riittääkö vai ei.Ei joukkuetta voi kasata niin, että hommataan 4 ketjullista hyökkäyspään tähtiä. Uusia pelaajia tarvitaan sinne, missä suurimmat vajavuudet ovat. Ja ne vajavuudet ovat tällä hetkellä juuri nelosketjussa. Ei näytä tällä hetkellä mestaruusjoukkueen nelosketjulta, ei vähäisessäkään määrin.
Itse odottaisin, että kausi alkaa niin sitä on sitten helpompi arvioida riittääkö vai ei.
Toki tää sama laulu oli oli koko viime kauden ja sehän oli sitten just se nelonen joka EI pettänyt keväällä.
Ei nyt juuri tällä hetkellä mihinkään, mutta kauden aikana Liigassa tai CHL:ssä voi tulla vastaan matseja, joissa olisi käyttöä sellaiselle nuoren Timo Peltomaan tyyppiselle pelaajalle.
Nuori Timo Peltomaa teki 30 pongoa 40 peliin ja keväällä vielä hattutempun Kanadaa vastaan MM-puolivälierässä ja Suomen historian ensimmäisen MM-finaalimaalin ja pelasi myös samalla kaudella Canada Cupissa ja olympialaisissa. Totta kai sellaiselle pelaajalle olisi missä tahansa matsissa käyttöä.
En kyllä tiedä miten Vainari liittyy nuoreen Timo Peltomaahan, muuten kuin että ikä on vuoden vanhempi kuin Tinken tuolla kaudella. Vainarin ikäisenä Tinke veti kanssa MM-kisat ja 34 pinnaa 39 peliin.
Ei niin. Ehkä meni vähän ohi mutta yhtälailla sen nelosketjun miehen pitää olla vahvistus.Ei joukkuetta voi kasata niin, että hommataan 4 ketjullista hyökkäyspään tähtiä. Uusia pelaajia tarvitaan sinne, missä suurimmat vajavuudet ovat. Ja ne vajavuudet ovat tällä hetkellä juuri nelosketjussa. Ei näytä tällä hetkellä mestaruusjoukkueen nelosketjulta, ei vähäisessäkään määrin.
Ei mitään käyttöä, piste.Niin niin, enhän minä väittänytkään, että olisi logolle pelaava, vaan nimenomaan kirjoitin, että JOS saisi itsestään kaivettua esiin sellaisen puolen.
Ja jos osaisi pelata ja olisi muutenkin hyvä tyyppi!Niin niin, mutta jos se olis yhtä hyvä kuin nuori Timo Peltomaa, niin sitten!
En tiiä mitä tästä ideasta olette mieltä mutta Joachim Rohdin voisi olla mielestäni hyvä hankinta, kaveri edelleen ilman sopimusta kuitenkin näyttäis olevan. Oli muistaakseni aika v*ttumainen vastassa ja osaa myös pisteitä tehdä ihan hyvään tahtiin. En tosin tiedä suostuisiko siihen 3-4 kentän rooliin mihin ainakin itse kaveria kaavailisin.
Jotenkin haisee Saksan liigalle. Kärkkyy varmaati ulkomailta isompaa palkkaa mitä täältä olisi tarjolla.Mikäköhän tässä on taustalla... luulisi että noilla tilastoilla pelipaikka olisi jostain löytynyt.
Joachim Rohdin - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Joachim Rohdin, 1991-10-03 Gävle, SWE Sweden. Most recently in the Liiga with Kiekko-Espoo. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Hahahahah, onko nyt vuosi 2013?pohjois-Amerikkaan kohdistettu katseet. Sentteriä katsellaan mutta kiire ei ole
Itse en oikein näe mitään tarvetta syvyyslaiturille tässä vaiheessa, kun senttereistäkin vain Palve ja Kodytek ovat täysin puhtaita senttereitä. Mäntykivi, Bau, Virtanen ja Gregoire taas voivat hyvin painaa laidallakin ilman, että taso laskee yhtään, jopa päinvastoin. Eli jos jotain hankitaan lisää niin 3-4 ketjun sentteri. En oikeastaan näe järkeä hankkia edes kärkikorin laituria, koska roolitus toimii tällä hetkellä todella hyvin top9 osalta, erityisesti kun Ikonen palaa kokoonpanoon, ellei sitten samalla laiteta jotain laituria ulos (mikä nyt olisi aika lyhytnäköistä tässä vaiheessa kautta).En tiiä mitä tästä ideasta olette mieltä mutta Joachim Rohdin voisi olla mielestäni hyvä hankinta, kaveri edelleen ilman sopimusta kuitenkin näyttäis olevan. Oli muistaakseni aika v*ttumainen vastassa ja osaa myös pisteitä tehdä ihan hyvään tahtiin. En tosin tiedä suostuisiko siihen 3-4 kentän rooliin mihin ainakin itse kaveria kaavailisin.