Mese operoitu kuitenkin?Muistakaa se vaikka viestini ovat välillä kryptisiä niin niissä on aina totuus takana..viesti ei koske Pennasta eikä Gregoirea. maalivahteja eikä ketään sentteriksi luokiteltavaa pelaajaa..yksi minulle sanoi että olen foorumin kovin hämmentäjä…
Noniin sieltä on Hart-Sportit loppunu ja sehän tunnetusti pakottaa Ilveksen kaupoille.Muistakaa se vaikka viestini ovat välillä kryptisiä niin niissä on aina totuus takana..viesti ei koske Pennasta eikä Gregoirea. maalivahteja eikä ketään sentteriksi luokiteltavaa pelaajaa..yksi minulle sanoi että olen foorumin kovin hämmentäjä…
Haapala oli ainakin ihan hyvä hankinta.No onneksi Tillu on kuitenkin kesken kauden tehdyissä pelaaja hauissa ollut timangia
Masin, Peltola ja Meskanen kanssa ihan ok. Dostal sellainen keskinkertainen.Haapala oli ainakin ihan hyvä hankinta.
Nikolishin ei niinkään.
"Ilves joutuu ostoksille". Voisiko jäsen punakone hämmentää, ja tuo sana "joutuu " kuuluisi olla lainausmerkeissä. Eli joku pelaaka olisi ns. yllättäen vapautunut, ja Ilves "joutuisi" kaverin nappaamaan rosteriinsa.
Pelkkää arvailua siis.
No korkeintaan keskinkertainen, mutta kun Moro oli paska niin Tillu on paska minkäs teet.Masin, Peltola ja Meskanen kanssa ihan ok. Dostal sellainen keskinkertainen.
Juu varsinkin kun Tillu sanoi Moron hankinnan yhteydessä, että ”halusimme varmistaa että meillä on riittävä määrä Liigatason puolustajia kokoonpanossa.” Tuohan on ihan selkeä merkki, että kärkipakiksi hankittiin.No korkeintaan keskinkertainen, mutta kun Moro oli paska niin Tillu on paska minkäs teet.