Meskanen oli vielä hyvässä hapessa jälkilähetyksen haastatteluissakin. Onkohan loukki tapahtunut sen jälkeen sitten?Itselle ei kyllä käy järkeen miten Meskanen pelaisi vielä loppupelin normaalisti jos jalka on siinä kunnossa, että vaatisi toimenpiteen mikä vie koko loppukaudeksi lasarettiin
Viime kauteen lähdettiin liian laajalla rosterilla ja tähän kauteen liian kapealla.Tähän kauteen lähettiin liian kapealla rosterilla. Tarve kahdelle liiga tason pelimiehelle. Tässä nyt ei Gregoiret ja Kossit auta.
Viime kauteen lähdettiin liian laajalla rosterilla ja tähän kauteen liian kapealla.
Ensi kauteen sopivalla? Ehkä?
Noo.. rahaa on ja pelaajiakin vapaana. Siinä mielessä meillä ei hätää ole. Ostohousut jalkaan ja pari ukkoa sisään.Tähän kauteen lähettiin liian kapealla rosterilla. Tarve kahdelle liiga tason pelimiehelle. Tässä nyt ei Gregoiret ja Kossit auta.
Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.
Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
Eikai tässä nyt montaa jätkä ole poissaMeskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.
Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
Itse en usko, että pelkästään Meskasen parin viikon poissaolon takia oltaisiin pakotettuja lähtemään markkinoille. Sellaisen kuvan itse punakoneen viestistä sain.Eikai tässä nyt montaa jätkä ole poissaJos puhutaan viikoista niin sanoisin, että aika säikähdyksellä selvitään.
Pitääkö tässä kohta palata niihin korona-aikojen lainoihin. Riku Tuomolaa ja Albin Erikssoneja kohta rosteri täys, jos tähän malliin ukkoo tippuu pois.Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.
Niin punakone puhui loppukauden poissaolostaItse en usko, että pelkästään Meskasen parin viikon poissaolon takia oltaisiin pakotettuja lähtemään markkinoille. Sellaisen kuvan itse punakoneen viestistä sain.
Meskasen vamma ei ole kovin vakava, joten väkisinkin itse mietin, että joku muukin on loukkaantunut. Hyvä tietysti, mikäli näin ei ole.
Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
"Ellei ihmeitä tapahdu"Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio