Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Juurinäin ajattelen itsekin, Toni haluaisi pelata vielä Ilveksessä, mutta voiko myöskään kieltäytyä ns. Eläkesopparista mitä Biel tarjoaa. Aika näyttää Tonin ja Agentin neuvottelu taidot asian tiimoilta.
Tottakai voi kieltäytyä. Kysehän on ihan siitä, että mitä kukakin uransa viimeisillä kausilla painottaa. Ei Ilveksessäkään tarvitsisi ihan napeilla palata. Jokainen tekee päätöksensä itse. On niitäkin useita, jotka eivät tee loppuun asti päätöksiä raha edellä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 392
Joo muistan kyllä kun foorumeilla joskus puhuttiin että kun omistajat vaihtuu ja tulee uusi halli jne niin näitä vanhoja staroja ”omia poikia” tulee ovista ja ikkunoista takasin.

Ei ole näkynyt. :D

Ei ole ei. Huhtala oli yksi legendoista. Lehtivuori ei taida myöskää enään Ilveksessä pelata.

E. Perttu Lindgreniäkin moni kaipaili kotiin.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 785
Joo muistan kyllä kun foorumeilla joskus puhuttiin että kun omistajat vaihtuu ja tulee uusi halli jne niin näitä vanhoja staroja ”omia poikia” tulee ovista ja ikkunoista takasin.

Ei ole näkynyt. :D
Noh, onneksi on kasvanut sitten muitten pojista omia kuten vaikka Les ja Parikka
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 840
Mikäli Rajala uransa loppuun pelaa Bielissä, niin hän on silloin pelannut 10+ kautta siellä todennäköisesti. Voipi vähän houkutella myös pysyvästi Sveitsiin jääminen, tuo miljöö kun ihan pikkuisen on hienompi kuin Suomessa. Tai no itse en ainakaan takaisin tulisi.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 810
Noh, onneksi on kasvanut sitten muitten pojista omia kuten vaikka Les ja Parikka
Joo enkä minä ole kyllä koskaan Raskia, Huhtalaa tai Lehtovuorta tänne mitenkään haaveillut takaisin.

Naurattaa vaan nämä puheet aina.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 785
Joo enkä minä ole kyllä koskaan Raskia, Huhtalaa tai Lehtovuorta tänne mitenkään haaveillut takaisin.

Naurattaa vaan nämä puheet aina.
Joo ei näillä kilometreillä enää. Ne ajat oli ja meni.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 785
Rehellisesti sanottuna enemmänhän nuo ovat Ilveksen edustuksen paidassa tehneet kuin nämä legendaariset kasiseiskat.
Ilves kyllä hukkasi sen ikäluokan omaan surkeuteensa, taisi itse Juha Junno kehua tuon ikäluokan todella hyväksi. Ei parane nyt ajatella liikaa noita aikoja kun en halua iltaani pilata.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 392
Ilves kyllä hukkasi sen ikäluokan omaan surkeuteensa, taisi itse Juha Junno kehua tuon ikäluokan todella hyväksi. Ei parane nyt ajatella liikaa noita aikoja kun en halua iltaani pilata.

Pelaajat tekivät/tekevät kuitenkin muualla komeita uria. Että ihan hyvä ikäluokkahan tuo olikin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Ilves kyllä hukkasi sen ikäluokan omaan surkeuteensa, taisi itse Juha Junno kehua tuon ikäluokan todella hyväksi. Ei parane nyt ajatella liikaa noita aikoja kun en halua iltaani pilata.
Joo kyllä kyllä, mutta ei noista kavereista sitten lopulta kasvanut kovin isoja Ilves-legendoja. Nämä Lesit ja Parikat onkin sitten toista maata, kun puhutaan nimenomaan Ilves-legendoista.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 900
Joo kyllä kyllä, mutta ei noista kavereista sitten lopulta kasvanut kovin isoja Ilves-legendoja. Nämä Lesit ja Parikat onkin sitten toista maata, kun puhutaan nimenomaan Ilves-legendoista.
Kyllä niistä kasiseiskoista yksi iso Ilves-legenda kuitenkin saatiin. Laittaisin itseasiassa Suomen kanssa tämän uuden tulemisen suurimmaksi legendaksi, vaikka pelimäärä jäikin loukkaantumisten vuoksi pieneksi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Kyllä niistä kasiseiskoista yksi iso Ilves-legenda kuitenkin saatiin. Laittaisin itseasiassa Suomen kanssa tämän uuden tulemisen suurimmaksi legendaksi, vaikka pelimäärä jäikin loukkaantumisten vuoksi pieneksi.
Joo yksi todellinen tuli. Harmittavasti juuri siltä kaverilta jäi Sveitsi lopulta valloittamatta. Tasan ei käy onnen lahjat, mutta Sammelia muistellaan tässä yhteisössä lämmöllä. Yhtenä isoimmista 2000-luvulla.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 380
Lehtivuori olisi halunnut tulla täksi kaudeksi, mutta ei mahtunut Ilvekseen.


Ilves onkin nyt sen tason joukkue nykyään, että pitää tarjonnan lisäksi myös kysynnän kohdata. Niin mielelläni kuin Rajalan vielä Ilveksessä näkisinkin, niin jos on tason puolesta liian myöhäistä sitten kun halua olisi, niin Ilveksenkin pitää sitten osata sanoa ei, vaikka kuinka siistiä olisi ympyrä sulkea.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 680
Lehtivuori ei mahtunut Ilvekseen oikeutetusti ja Raskin pinnat on tosi kalliita, ei itseä sekään kiinnostanut. Lindgren oli pitkään tosi kova, mutta ura loppui seinään aivotärähdyksiin. Rajalaa nyt on turha edes verrata Raskiin jos arvoa miettii.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 900
Lehtivuori ei mahtunut Ilvekseen oikeutetusti ja Raskin pinnat on tosi kalliita, ei itseä sekään kiinnostanut. Lindgren oli pitkään tosi kova, mutta ura loppui seinään aivotärähdyksiin. Rajalaa nyt on turha edes verrata Raskiin jos arvoa miettii.
Lindgreniä nyt ei muutenkaan olisi varmasti enää Ilveksessä nähty. Kyllä siitä piti osa kannattajista huolen, silloin kun Perttu aikanaan Lukkoon meni.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Tonin agentti on tunnettu Ilkka Larva..hyvä agentti pelaajalle ja vittumainen vastapuolelle..
Eikös Agentit myös tienaa osuuksia prosentteina pelaajien soppareista. Jos näin on ei tarvitse ihmetellä miten agentti saanut sopimuksen tuonne.
 
Ylös