Ilves97
Luottopelaaja
No itse en näe tuossa sakissa yhtään vaihtoehtoa kun Stransky on jo kumottu.Eiköhän tuosta sakista löydy, eikä lopulta montaa vaihtoehtoa ole.
No itse en näe tuossa sakissa yhtään vaihtoehtoa kun Stransky on jo kumottu.Eiköhän tuosta sakista löydy, eikä lopulta montaa vaihtoehtoa ole.
Minun nokkaani tuoksahtaa yksi ja sama näppäimistö molempien nimimerkkien takana. Molemmat ilmestyivät samalla ovenavauksella foorumille, ja jälkimmäinen ei ole tehnyt muuta, kuin kompannut / täydentänyt ensimmäisen huhuja.
Ton perusteella voi sanoa jo että sama kaveri.Huomaatteko näissä jotain samaa..
Jokaisesta ao. viestistä löytyy se..
Vihjasin siitä jo näissä lauseissani..
Sattumaako.. ? Voi toki ollakin..
katso liitettä 5896
En minäkään nää, paitsi siinä tapauksessa jos esim Alvarez ei viihdy täällä.No itse en näe tuossa sakissa yhtään vaihtoehtoa kun Stransky on jo kumottu.
nopee on stintti kaverilla jos näin lyhyeksi jääEn minäkään nää, paitsi siinä tapauksessa jos esim Alvarez ei viihdy täällä.
No olis kyllä, toivotaan etteinopee on stintti kaverilla jos näin lyhyeksi jää
Tämäpä. Ja toivon, että kyseessä ei ole Alvarez. Oon tykännyt siitä nyt tuon pari peliä ja tuntuu, että kokoajan pääsee paremmin mukaan. Vahva mies laita väännöissä.nopee on stintti kaverilla jos näin lyhyeksi jää
Joo sieltä ei ainakaan ole kenellekään tiedossa peliaikaa ihan hetkeen.Itse en osaa ottaa kantaa huhuun mutta ihan jos järkeilee ei oikein kyseessä voi olla kukaan muu kuin junioriosastolta.
Tämä vain omaa mutua.
jep, tää kaveri voi olla tärkee palanen tohon ylivoimaan, huomaa että touhunnut ennenkin yv:llä maalinedus pelaajana.Tämäpä. Ja toivon, että kyseessä ei ole Alvarez. Oon tykännyt siitä nyt tuon pari peliä ja tuntuu, että kokoajan pääsee paremmin mukaan. Vahva mies laita väännöissä.
Tämäpä. Ja toivon, että kyseessä ei ole Alvarez. Oon tykännyt siitä nyt tuon pari peliä ja tuntuu, että kokoajan pääsee paremmin mukaan. Vahva mies laita väännöissä.
Tämä on esitetty muodossa, että asiasta olisi jotain tietoa, tai niin sitä ainakin joku takuuvarmasti lukee. Niinpä voinet heti täsmentää, että oliko tämä ihan vain oma arvauksesi, vai jotain muuta?Päkkilä. Siinä se.
Joo kyllä se on pakko olla Päkkilä tai joku junnu, jos sieltä ny joku on lähtemässäPäkkilä. Siinä se.
Tottakai voin täsmentää. Oma arvaushan se on. En äkkiseltään näe muuta mahdollisuutta, jos se ei ole Stransky tai Gregoire.Tämä on esitetty muodossa, että asiasta olisi jotain tietoa, tai niin sitä ainakin joku takuuvarmasti lukee. Niinpä voinet heti täsmentää, että oliko tämä ihan vain oma arvauksesi, vai jotain muuta?
Tottakai voin täsmentää. Oma arvaushan se on. En äkkiseltään näe muuta mahdollisuutta, jos se ei ole Stransky tai Gregoire.
Pari viikkoa sitten juuri sanoi, että ei ole lähdössä mihinkään. Vastuu ei ole tuon jälkeen pienetynyt, miksi yhtäkkiä päättäisi lähteä?Tottakai voin täsmentää. Oma arvaushan se on. En äkkiseltään näe muuta mahdollisuutta, jos se ei ole Stransky tai Gregoire.