Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Minkä takia tuo julkaistaisiin jouluna, jos ensi kaudesta olisi kyse?

Näin ainakin itse siirtouutisen käsitän.

Jos tässä puhutaan Thomsonista ja tästä kaudesta, niin eiköhän Lancaster sitten siirry sinne Saksaan samalla ovenavauksella...
Kai media julkaisee heti kun saavat siihen tarpeeksi luotettavat tiedot.

Onhan Myrrän meno Kouvolaan julkaistu mediassa jne. Mutta seurat eivät näitä julkista ennen kuin keväällä.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Eikös Lassi tule vasta ensi kaudelle, jos on tullakseen.

Juu en ole muuta väittänytkään.

Minkä takia tuo julkaistaisiin jouluna, jos ensi kaudesta olisi kyse?

Näin ainakin itse siirtouutisen käsitän.

Jos tässä puhutaan Thomsonista ja tästä kaudesta, niin eiköhän Lancaster sitten siirry sinne Saksaan samalla ovenavauksella...

Eiköhän tuo "siirtouutinen" ole tässä tapauksessa vain Huttusen vahva huhu.

Jakpot

Luottopelaaja
Kai media julkaisee heti kun saavat siihen tarpeeksi luotettavat tiedot.

Onhan Myrrän meno Kouvolaan julkaistu mediassa jne. Mutta seurat eivät näitä julkista ennen kuin keväällä.

Eiköhän tuo "siirtouutinen" on tässä tapauksessa vain Huttusen vahva huhu.

Okok.

Eipä sen kummempi juttu sitten ole tulossa. Mutta eipä sen niin väliäkään. Aloitustaitoista sentteriä rosteri kaipaa, eikä ainakaan rightin kiekollista pakkia. Niitä kyllä löytyy.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Okok.

Eipä sen kummempi juttu sitten ole tulossa. Mutta eipä sen niin väliäkään. Aloitustaitoista sentteriä rosteri kaipaa, eikä ainakaan rightin kiekollista pakkia. Niitä kyllä löytyy.

Niin tuota itse veikkaisin täällä jo aikaisemmin olleiden juttujen perusteella. Vaikea kuvitella, että tuossa olisi tästä kaudesta kyse. Siis pelaaja X, kuka olisi vapaana/lähtökuopissa ja voisi valita Ilveksen tai Tapparan väliltä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tää Snaipperi™ on nykyään aivan täysin mitat täyttävä NHL pelaaja.

Esimerkiksi Laine on huomattavasti lähempänä Liiga pelaajaa tällä hetkellä kun Tolvanen.
(Ei en todellakaan pidä Lainetta Liiga tasoisena kunhan annoin esimerkin)