Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Sen tiedän, vaikken olekkaan tietäjä, että Haapalalla on järjettömän kokoinen Ilves sydän. Mikäpäs sen hienompaa olisikaan, kuin 2 vuoden pesti siihen ainoaan oikeaan Tamperelaiseen joukkueeseen!

Oli pakko tehdä foorumille käyttäjä ja pistää oma lusikka tähän Haapala soppaan. Toivotaan että foorumilla tietäjät olisivat oikeassa ja Haapala Ilvekseen saapuisi, tätä todella itse toivon. Omaan korvaan kuului kuitenkin huhua että olisi tehnyt Tapparaan useamman vuoden sopimuksen. On mahdollista, että huhut vääriä joten tätä ei kannata ottaa totuutena tai varmana. :)

No varmaan tämä huomenna Urheilucastin "skuuppina".

Oli pakko tehdä foorumille käyttäjä ja pistää oma lusikka tähän Haapala soppaan. Toivotaan että foorumilla tietäjät olisivat oikeassa ja Haapala Ilvekseen saapuisi, tätä todella itse toivon. Omaan korvaan kuului kuitenkin huhua että olisi tehnyt Tapparaan useamman vuoden sopimuksen. On mahdollista, että huhut vääriä joten tätä ei kannata ottaa totuutena tai varmana. :)
Häijään Leipuri?

Sen tiedän, vaikken olekkaan tietäjä, että Haapalalla on järjettömän kokoinen Ilves sydän. Mikäpäs sen hienompaa olisikaan, kuin 2 vuoden pesti siihen ainoaan oikeaan Tamperelaiseen joukkueeseen!

En myöskään paljoa tiedä, mutta Haapala on tainnut aina kyllä hakea viimeiseen hetkeen asti kovinta mahdollista sopimusta mistä vaan. En usko, että mitään sydänalennusta olisi olemassa. Ikosen kohdalla näin voisi ollakin.

No tämähän nyt on aivan täyttä tuubaa. Miksi ihmeessä tappara tekisi Haapalan kanssa monivuotisen sopimuksen?:D

No tämähän nyt on aivan täyttä tuubaa. Miksi ihmeessä tappara tekisi Haapalan kanssa monivuotisen sopimuksen?:D
Kyllä sieltä lappu on pöydällä ollut.

Monivuotinen on toki vähän ympäripyöreä termi tosin, miksei tekisi jotain 2+1 sopparia.

Jaa mä kuulin et menee Eemelin henk.koht huoltajaksi.

Mut oikeasti, mouhoihin ja monen vuoden soppari. En kyl heti usko tätä.

Huikeaa menoa!

Haapala varma meille. Eikun menee monivuotisella naapuriin. Olisiko sittenkin se Ässät? Vai ilmiselvä HPK?

Henkka kelpaisi edelleen koska vain ensi kauden Ilvekseen. Yksi kärkilaituri rosterista uupuu.

OT: Älkää nyt turhaan puolustelko sitä Seppästä. Kaveri on keksinyt "hienon" ohjelmaosion, johon paasaa huutamalla milloin mitäkin. Lähes aina noiden "huhujen" juuret löytyy tyyliin jostain keskustelupalstalta eli aivan höpöhöpöä. Kuten joku täällä hyvin nostikin; kun kertoo ensin pelaajan X menevän seuraan Y ja sitten, ettei menekään sinne, niin varmaan voi kirjata sen osumaksi :D

Takaisin