Annetaanko Soinille kuitenkin nyt vähän aikaa ennen riittämättömäksi julistamista? Kaveri on nuori ja (joukkueen ainoa) oma kasvatti, ja täällä heitellään bussin alle yhden huonon pelin jälkeen. Naurettavaa touhua, varsinkin kun mies itse rehdisti myönsi että oli huono peli ja paljon pitää parantaa.
Itse tykkään Soinin rohkeudesta. Joo virheitä sattuu vielä liikaa, mutta ei ne ainakaan penkittämällä siitä vähene. Reilusti vaan peliaikaa, helpot virheet pois ja edelleen rohkeaa kiekollista pelaamista niin tässä voi olla aika kova tekijä liigaan vähän ajan päästä.
Voidaan me tietysti laittaa näitä omia junnuja luiskaan ja heitellä bussin alle foorumeilla. Tilalle saa aina kokeneempia gregmoroja ja juhorautasia (kaikki kunnia herroille, mutta you get the point?). Sen jälkeen vaan on turha ihmetellä miksi meistä huudellaan muukalaislegioonana ja omat junnut pelaa muissa liigaseuroissa.
Topicin aiheeseen liittyen itse näkisin vasemman laidan kovan luokan tekijän edelleen ykkösprioriteettina. Jos Nättinen ja Borg jatkavat pidempään nähdyllä tasolla, heidän paikkansa on nelosessa jarruna jolloin Henman siirrettäneen kolmosen keskelle. Tämä palauttaa meidät tilanteeseen jossa ykkösen vasemmalla laidalla on ammottava aukko.