TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Jodelissa on varmasti Koivulan sukulaiset, aivan kuten siellä on myös useampi diplomi-insinööri-lääkäri-ekonomi reilusti yli miljoonan euron varallisuudella ja 30 sentin peniksellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jodelissa on varmasti Koivulan sukulaiset, aivan kuten siellä on myös useampi diplomi-insinööri-lääkäri-ekonomi reilusti yli miljoonan euron varallisuudella ja 30 sentin peniksellä.
Anteeksi nyt vaan, mutta tämä osa viestistä on sellaista paskaa, etten olisi uskonut jos en olisi itse lukenut! IFK suurseura ja johtoa kiinnostaa?Miten meidän tilanne tällä hetkellä eroaa helsingin ifksta?
Ifk pitää maanantaina ison tiedotus tilaisuuden, johon osallistuu ihmisiä seuran ylintä johtoa myöden. Heillä on kasassa 12 sarja pistettä. Ifklla on 12 avausmies sivussa, joten mielestäni ihan inhimillistä, että peli ei ole sujunut.
Mitä tekee Ilves? Meidän seurajohto pyytää maikkarin tekemään henkilökuva haastattelua.
Hyvät toverit ja muut Ilves fanit. Tässä näette suurseuran ja puuhastelijoiden eron. Ifkssa johtoa kiinnostaa. Ilveksessä ei.
En ole yhtään yllättynyt, ettet sinä ymmärrä. Ymmärtäisit edes lukemaasi, edes joskus vahingossa. Se on tälläkin palstalla sanottu riittävän monta kertaa, ettei U20:stä voi kupata tyhjäksi, sen kerran kun heilläkin olisi mahdollista olla muualla kuin häntäpäässä! Seuraavat portaat sama juttu! Tekisit perkele kotiläksysi edes joskus ja löytäisit joskus oikeinkin tehtyjä asioita Ilveksestä, niin uskottavuutesi olisi jotain muuta. Samoin ehkä elämänlaatusi.Sieltä on sivussa käytännössä Klingberg ja enempi tai vähempi haukutut Nättinen ja Ratinen.
Utunen, ja nyt Parikka muutaman pelin.
Kappea nyt ei voi tuohon edes laskea.
Ifkn tilanne hemmetisti huonompi, junnuilla kuitenkin menevät eteenpäin.
Ei jaksa eikä viitsi edes ymmärtää miksi näiden meidän muutamien loukkien takia kärrätään Hermosta, Kärkkästä, Palolaa remmiin kun CHL pelikin näytti että samoihin ruutuihin on omia junnuja mitä nostaa.
Kuivila esimerkki miksi ei anneta nyt saumaa?
Taas ollaan keräämässä kevääksi useampaa 3-4 vitjaa?
Eiköhän nytkin riitä loppukauden soppariin ”gregoire tason” näytöt?
Tiedä sitten kuka peluutuksesta ja kokoonpanosta määrää mutta erikoista touhua siinäkin ollut jo useamman kauden.
Alkuviikko, tuliskohan uutisia pelaajarintamalta? Sveij lähtee(mutu) tilalle joku, joka pystyy maalintekoon, eikä ole mikään kikkapoika
Jälkeenpäin kun leposykkeet ja verenpaineet on vähän laskenut niin komppaan kyllä teikäläistä. Kirjoittajana minulla on huono tapa hyvin usein yliampua omia tekstejä. Saatan huomata vaikka 15minuutin kuluttua, että hetkinen enhän minä nyt noin ajattele...Anteeksi nyt vaan, mutta tämä osa viestistä on sellaista paskaa, etten olisi uskonut jos en olisi itse lukenut! IFK suurseura ja johtoa kiinnostaa?Sen verran on tullut IFK:ta seurattua ja kavereiden kautta kuullosteltua, että melkoisia mielikuvia onnistuu jotkut näemmä luomaan, millä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
Loppuosa viestistäsi erittäin hyvää pohdintaa.
Jälkeenpäin kun leposykkeet ja verenpaineet on vähän laskenut niin komppaan kyllä teikäläistä. Kirjoittajana minulla on huono tapa hyvin usein yliampua omia tekstejä. Saatan huomata vaikka 15minuutin kuluttua, että hetkinen enhän minä nyt noin ajattele...
Täytyy petrata tässä omassa ulos annissa.
Sano Haapalan isukkikin että poika tuskin suomessa tällä kaudella pelaa ja siellä se viipottaa..Saapa nähä, jos lähteenä on sukulaiset nii osumistsäännssi kuulostaa jo lupaavalta, mutta niin kuin joku sanoi tästä on pitkä matka sopimukseen. Tietää sitten, että puhuuko Rantsukoff paskaa vai totta.
Eikö ifk:n pitänyt tänää julkaista pelaajia?
![]()
HIFK:lta odotettiin uutisia – Näin kävi
Iltalehti seurasi HIFK:n tiedotustilaisuutta.www.iltalehti.fi
Ifk pitää maanantaina ison tiedotus tilaisuuden, johon osallistuu ihmisiä seuran ylintä johtoa myöden. Heillä on kasassa 12 sarja pistettä. Ifklla on 12 avausmies sivussa, joten mielestäni ihan inhimillistä, että peli ei ole sujunut.
Mitä tekee Ilves? Meidän seurajohto pyytää maikkarin tekemään henkilökuva haastattelua.
Hyvät toverit ja muut Ilves fanit. Tässä näette suurseuran ja puuhastelijoiden eron. Ifkssa johtoa kiinnostaa. Ilveksessä ei. Todennäköisesti niinkuin Jalo, Laukkasen muistopuheessa mainitsi mies on jossain Espanjan rannalla ryystämässä Sangriaa.
![]()
HIFK:lta odotettiin uutisia – Näin kävi
Iltalehti seurasi HIFK:n tiedotustilaisuutta.www.iltalehti.fi