Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten vaan keräys pystyyn kuten Sport aina tekee. Nyt on vaan pakko tehdä isoja. Vielä kalliimmaksi tulee olla tekemättä mitään.Ikonen tienaa lehtitietojen mukaan Ruotsissa 200k nettona. Brutto ei ole älyttömän paljon isompi Ruotsin "asiantuntija" veron ansiosta.
Ilveksellä taasen ei ole mitään mahdollisuuksia maksaa kenellekkään mitään 200k nettopalkkoja. Ikonen on muutenkin Liigassa 200-230k brutto.
Ainakaan Malmön halu Ikosesta eroon pääsemiseen tai päinvastoin ei näy hänen peliajoissaan. Viimeksi torstaina kellotti 18min.
Sitten vaan keräys pystyyn kuten Sport aina tekee. Nyt on vaan pakko tehdä isoja. Vielä kalliimmaksi tulee olla tekemättä mitään.
Sitten vaan keräys pystyyn kuten Sport aina tekee. Nyt on vaan pakko tehdä isoja. Vielä kalliimmaksi tulee olla tekemättä mitään.
No mutta sitten keräyksiä ei tarvita.Ilves kuuluu ihan eri kategoriaan kuin Sport. Ilveksen on vähän hankala järjestää keräyksiä pelaajahankintoja varten enää 2025, kun ei olla mikään persaukinen seura, vaan ihan omaa rahaa olisi kyllä hankkia, jos se kannattavaksi nähtäisiin. Vähän vaikea muotoilla tarkkaan mitä haen, mutta eivät nämä keräykset - ainakaan kannattajilta - oikein ole enemmän tai vähemmän vakavaraisten seurojen juttuja. Pikkuisen noloa jopa olisi. Jotain sponsorihommia ehkä sitten voisi miettiä.
No mutta sitten keräyksiä ei tarvita.
Jalo ottaa lompsan perstaskusta ja Tillu etsii kännykkänsä.
Lähinnä ajattelin että jos sitä rahaa ei ole.
Noudatan itse isävainaan vanhaa neuvoa.. väärässä paikassa säästäminen tulee perkeleen kalliiksi.Valitettavasti ei ole ihan näin yksinkertaista tämä talousajattelu, vaikka rahaa olisikin siinä määrin, ettei sitä kannattajilta aleta pelaajahankintoja varten keräämään![]()
Ite pyrin tuhlaan oikeassa hetkessäNoudatan itse isävainaan vanhaa neuvoa.. väärässä paikassa säästäminen tulee perkeleen kalliiksi.![]()
Jokohan rupeaisi niitä muutoksia tulemaan...
Vai onko tavoitteena välttää karsinnat.
Ja muutokset ei ole hermosten ja paloloiden tyylisten jämäjätkien hankkimista, jotka vähemmän yllättäen ei ole joukkueen kurssia muuttanut. Junnuilla oltaisiin vähintään samalla sijalla, eli jumbona.
Valmennukseen voi myös katsoa lisäapua. Hermosen loppukauden optio käyttöön, Ollille ja Joelille voi sanoa kiitos ja heippa.
Tosta voi lähteä liikkeelle.
Voi toki, mutta mielestäni Hermonen on ihan ok tason pelaaja tähän orkesteriin ja loukkeja meillä aina on. Voidaan sopia, että korvaa BjörkqvistinEikös noita junnuja voi peluuttaa ihan hyvin Hermosen tilalla. Tällä kaudella ei taideta kovin lähelle pronssi-ottelua päästä.
Mä taas hyvinkin uskon että mv on tulossa,ei riitä tällä parilla mitä nyt on.Itse en usko uuden maalivahdin tuloon. Meillä on hyvä kaksikko, joka on saatava pelaamaan tasollaan.
Jaaha. Voi vitun Leo Komarohvi. Kiitos TilluKylläpä tuli sellaisia sopimusuutisia tänään, toinen ihan ok haku, toinen todella yllättävä. Jälkimmäinen on todellakin sellainen, joka on varmasti useamman kannattajan ja pelaajan inhokki tässä sarjassa. Valitettavasti en pysty enempää tässä vaiheessa sanomaan nimistä. Palataan myöhemmin.
Itse ainakin tykkään molemmista.