Suurustettu Laatikko
Luottopelaaja
Mielestäni Joona Ikoselle 200 k€ voisi olla ihan sopiva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Tillu maksaa Lantalle 140k€ , niin samantien saa potkia pihalle, mutta en usko sekuntiakaan tuohon. Jos alaketjut tuplaa palkkansa, niin varmaan samoin käy kärjelle ja sitten alkaa oleen mahdoton yhtälö.
Täällä tyrmätty kaveri jo joka toisessa viestissä. Itse luotan että saadaan hyvä alaketjujen pelaaja joka tulee nousemaan fanien yhdeksi suosikiksi.Itse en liikaa kyllä näille tilastoille anna arvoa. Ei kerro kaikkea Lantan roolista. Ja tuohon corsiin vaikuttaa myös se kenen kanssa on joutunut siellä jäällä olemaan. Sen verran kuitenkin luotan Ilveksen herroihin että ei tänne tuotaisi pelaajaa jossa ei jotain hyötyä nähtäisi.
Ei tuo todellakaan olisi mikään "alta riman" -tarjous. Nyt on hullut markkinat. Täällä pöyristellään huhua Lantan mainitusta lähes 140 000 tarjouksesta, mutta kukaan ei tartu samassa jutussa mainittuun Paajasen yli 200 000 euron tarjoukseen. Kärkipään joukkueissa 33v Paajanen on alaketjujen sentteri. Nämä senttereiden hinnat on aivan karanneet käsistä.
Ensi kauden jälkeen on pitkä lista miehiä työttömänä, kun markkinat palaavat normaaleimmaksi. Siinä sivussa muutamallakin joukkueella on isot talousvaikeudet.
Varmasti monen seuran kannattaa miettiä, että riittää se, että pysyy juuri ja juuri A-liigassa, eikä edes tavoittele minkään sortin menestystä.Ei tuo todellakaan olisi mikään "alta riman" -tarjous. Nyt on hullut markkinat. Täällä pöyristellään huhua Lantan mainitusta lähes 140 000 tarjouksesta, mutta kukaan ei tartu samassa jutussa mainittuun Paajasen yli 200 000 euron tarjoukseen. Kärkipään joukkueissa 33v Paajanen on alaketjujen sentteri. Nämä senttereiden hinnat on aivan karanneet käsistä.
Ensi kauden jälkeen on pitkä lista miehiä työttömänä, kun markkinat palaavat normaaleimmaksi. Siinä sivussa muutamallakin joukkueella on isot talousvaikeudet.
Jonkun seuran pomomies oli näin kommentoinutkin Ylen artikkelissa. Nyt pitäisi pitää pää kylmänä.Varmasti monen seuran kannattaa miettiä, että riittää se, että pysyy juuri ja juuri A-liigassa, eikä edes tavoittele minkään sortin menestystä.
Panostaa sitten vasta seuraavaan vuoteen.
Tiktok höpöhuhuVoiko joku avata mulle hiukan tota Claude Giroux juttua? Onko täyttä fantasiaa vai onko kuvetta kaivettu ens kaudeks niin paljon?
Mielestäni Joona Ikoselle 200 k€ voisi olla ihan sopiva.
Tiktokin kummelihuhu, jonka nostin tänne, jotta saadaan hyvät naurutVoiko joku avata mulle hiukan tota Claude Giroux juttua? Onko täyttä fantasiaa vai onko kuvetta kaivettu ens kaudeks niin paljon?
Mitä tuohon palkan tuplaantumiseen Lantan kohdalla tulee, niin ei sitä nyt pidä ajatella niin, että Tillu tosta noin vain räväyttänyt miehelle tuplatarjouksen, vaan Lantalle on - vaikka täällä jotkut eivät sitä varmaan uskokaan - voinut olla kysyntää muuallakin, eikä olisi enää edellisen KalPa-sopimuksen loputtua pelannut missään entisellä hinnallaan.
Tämäpä. Tämä paita täytyy ansaita. Sanon, että annetaan kaverin koittaa ennenku lytätäänTäällä tyrmätty kaveri jo joka toisessa viestissä. Itse luotan että saadaan hyvä alaketjujen pelaaja joka tulee nousemaan fanien yhdeksi suosikiksi.
Ei ole ensimmäinen kerta kun Tillu maksaa todella ylihintaa pelaajille. Muuan Joni Jurmo tienasi meillä ollessaan päälle satatonnia kauteen![]()
Ei ole ensimmäinen kerta kun Tillu maksaa todella ylihintaa pelaajille. Muuan Joni Jurmo tienasi meillä ollessaan päälle satatonnia kauteen![]()
Ilves hakee näemmä ensi kaudella menestystä liigan kalleimman nelosketjun voimin.
Erikoinen taktiikka.