Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Suikula vahvisti, että kanukki tulee, eli Quenneville tai Hillis. Surkea Stevens on onneksi jenkki.

Q viime kaudella 35 pistettä, H 41 pistettä. Tällä kaudella Q 26 pts ja H 21 pts.

Ettei se nyt vaan ole Svej <-> Hillis vaihto?

Kaksi alavireistä pelaajaa. Luopuuko Kespoo Quennevillestä? Rahalla toki saa.

Kunhan ei oo Hillis.

Quennevillelle peukku, Hillikselle en käyttöä näe. Koska julkastaan?

No jaa täytyy nyt kumminkin myös miettiä, mitä Ilves on sinne kauppaamassa? Toki Quenne olisi huomattavasti parempi, mutta Espoon kannalta olisi todella outo kauppa.
No jos mun pitäis valita niin kyllä mä pitäisin Svejkovskyn jos vaihtoehtona on Hillis.

No jos mun pitäis valita niin kyllä mä pitäisin Svejkovskyn jos vaihtoehtona on Hillis.

Niin mutta jos Niemelä ei oikein taida päästä Svejn kanssa samalle aaltopituudelle, niin eikös Hillis ole tässä mielessä ihan ok vaihtokauppa? Kummallakin pelaajalla viime kautta heikompaa tekemistä ja uusi startti voi olla paikallaan? Hillisin tapauksessa saattaa myös tuo sentterinä hyppiminen sekoittaa pakkaa?

Veikkaan, että vielä tänään tulee tiedotteita. Q kyllä lähtökohtaisesti upgrade tämän kauden Svejkovskyyn ja myös huomattavasti parempi kuin porkkanapöksyinen pikkuveljensä.

Kyllä se huomenna aamu päivällä varmaan julkastaan ei nää kauaa pysy salassa
Päivällä varmasti tieto saa lisää kierroksia, mutta hölmöä olisi julkaista ennen huomista peliä.

Koti-invaasio liian hyvä tarina medialle itsessään. Jos tulee tappio, silmänkääntäjänä pelaajajulkistus pelin jälkeen. Jos voitto, sunnuntaina boostia ensi viikon myynteihin.

Päivällä varmasti tieto saa lisää kierroksia, mutta hölmöä olisi julkaista ennen huomista peliä.

Koti-invaasio liian hyvä tarina medialle itsessään. Jos tulee tappio, silmänkääntäjänä pelaajajulkistus pelin jälkeen. Jos voitto, sunnuntaina boostia ensi viikon myynteihin.
Elleivät sitten molemmat jo pelaa huomenna uusissa joukkueissaan ja luulisi että pelaavat.

• Tykkää
Reactions: Pok
Paitsi että kun ei ole mitään matkustuksia eikä aikaeroja, niin ihan hyvin voisi jo huomenna laittaa askiin. Meillä oli tosiaan viime pelissä TTM ja Laurell molemmat siellä selviytymässä. Eikä Quenneville muutenkaan mitään myyntejä lähtökohtaisesti varmaan buustaa nimenä.

Takaisin