Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän.
Iksa ei kuulemma pelaa meillä ensi kaudella.
Ei ole Iksalla vielä nimiä papereissa mihinkään seuraan, tämän sain tietona ihan hetki sitten.
Juuri näin.Mä oon siis kirjoittanut aiheesta vain tämän, en tulevaa osoitetta. Tähän on vahvistus mm. lähteeltä, joka ei näissä ole erehtynyt, (enkä muuten edes olisi laittanut foorumille). Mutta katsellaan.
Hyvin voi silti samalla pitää paikkansa @Torski :n viesti, että sopimusta ei ole vielä allekirjoittanut.
Kerro terkkuja, että tarjoan Iksalle pitsaperjantain pitsat niin pitkälle, kun sainaa Ipaan. Joka perjantai, kesälömälläki.Ei ole Iksalla vielä nimiä papereissa mihinkään seuraan, tämän sain tietona ihan hetki sitten.
Kyllä mä uskon että Tillukin Iksan arvon seuralle ymmärtää. Hallitukseen tässä katseet kääntyy jos sielläkään ei vihelletä peliä poikki ja huudeta että stuntti seis.Oksettaa niin saakelisti Ipan johdon touhu. Ymmärtäähän sen ku timppa on mouho.
Heppoinen oli Iksan ilvessydän JOS johonkin Raumalle menee.
Iksan itsensä puolesta toivoisin, että kiertelisi nyt niitä Euroopan "veroparatiiseja" hetken aikaa, kun on reissunpäälle lähtenyt.Mä oon siis kirjoittanut aiheesta vain tämän, en tulevaa osoitetta. Tähän on vahvistus mm. lähteeltä, joka ei näissä ole erehtynyt, (enkä muuten edes olisi laittanut foorumille). Mutta katsellaan.
Hyvin voi silti samalla pitää paikkansa @Torski :n viesti, että sopimusta ei ole vielä allekirjoittanut.