ADX_03
Luottopelaaja
kun kukaan täällä ei Koskelaa tunne
Mihinkäs tämä perustuu? Ei Koskela nyt mikään Alexander Stubb sentään ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kun kukaan täällä ei Koskelaa tunne
...
Ja ei, tämä ei ollut Koskelan puolustuspuhe vaan arvostelua näille Koskelan tuntien kirjoitukset, kun kukaan täällä ei Koskelaa tunne eikä tiedä onko sillä raamit ja millaiset raamit toimia ja kuinka paljon Koskela näistä päättää yksin.
Mää en kyllä Huuhtasta näkisi epävarmana korttina.Mitä Jukureis esiinty ni näytti fyysisestikki aika vahvalta pelaajalta. Tavallaan samaa mieltä, mutta alkasko sitte oleen jo liikaa näitä ns, epävarmoja kortteja ?
Et taida kirjoitella täällä kuitenkaan, että Koskelan tuntien ei saada sitä tätä ja tota...Minä voin ainakin sanoa tuntevani Koskelan. Jopa niin hyvin, että meidän ei tarvitse keskustella työasioista vapaa-ajalla, mistä johtuen ei ole koskaan tullut mieleenikään kysellä esimerkiksi mahdollisista hankinnoista. Eikä hän toki niistä varmasti hiiskuisikaan.
Et taida kirjoitella täällä kuitenkaan, että Koskelan tuntien ei saada sitä tätä ja tota...
Ainakin on saanut suojattua itsensä kun aina voidaan siirtää tolppaa että kuka täälä on vastuussa.
Milloin pelaajat, päävalmentaja, johto, hallitus ja sinne omistajaportaaseen asti. Mutta Timo URHEILUJOHTAJANA vain on.
En mä täs syyllissi kaippa. Ikost ja Bryggmanii mä kaipasi.
Elä sie toskala sure. Kyllä Lanttoja ja Korhosia piissa.En mä täs syyllissi kaippa. Ikost ja Bryggmanii mä kaipasi.
Nojoo, vilasin tos Elitestä ni ohan tolla muitaki hyviä kausia ku yks. Riippuuhan se mis roolis sun muuta on pelannu ja näin. Kelpaishan toi ja näkyy olevan kokoakin. Muistasin että liike oli aika hyvää ja välillä anto kunnon taklaustaki.Mää en kyllä Huuhtasta näkisi epävarmana korttina.
Tai no yhtä lailla epävarma kortti kun kuka tahansa Liigassa tasonsa näyttänyt, mutta ulkomailla "flopannut" pelaaja esimerkkinä vaikka Joona Ikonen.
Itse fantasioin edelleen Niko Huuhtasesta.
Tämä kausi mennyt aivan vihkoon sveitsissä ja suurimman osan kaudesta poppareilla.
Täältä hakemaan uutta nostetta uralle.
Muistanko väärin vai menikö hommat vähän heti alusta pieleen isomman loukkaantumisen takia? Kelpaisi siis itselle kokoonpanoon ei siinä.Itse fantasioin edelleen Niko Huuhtasesta.
Tämä kausi mennyt aivan vihkoon sveitsissä ja suurimman osan kaudesta poppareilla.
Täältä hakemaan uutta nostetta uralle.
Ei ole mitään käsitystä.Muistanko väärin vai menikö hommat vähän heti alusta pieleen isomman loukkaantumisen takia? Kelpaisi siis itselle kokoonpanoon ei siinä.
Maksaa liian paljon, ei Tillu isoja masseja tarjoaMites tää kaveri? Mitä mielipiteitä?
Brendan Shinnimin
Brendan Shinnimin - Stats, Contract, Salary & More
Maksaa liian paljon, ei Tillu isoja masseja tarjoa
Mää kun olen ymmärtänyt, että Jalo istui kirstun päällä, mutta ilmeisesti Tillu hoitaa nykyään sitäkin virkaa.Tai Tillu on tarjonnut 30.000e kaudesta ja Brendanin pitää maksaa itse vain puolet lentolipusta.
Mää kun olen ymmärtänyt, että Jalo istui kirstun päällä, mutta ilmeisesti Tillu hoitaa nykyään sitäkin virkaa.
Kukas sille Tillulle ne raamit asettaa siihen rahan käyttöön?Eikai tuossa kukaan ole puhut kuka rahasta päättää vaan siitä mitä Tillu tarjoaa.
Kukas sille Tillulle ne raamit asettaa siihen rahan käyttöön?
EDIT: Ja tää ei ole missään nimessä Tillun puolustelua. Olen aivan täynnä kyseistä herraa, mutta mää luulen, että tässä kohtaa pelkän UTJ:n vaihtaminen ei muuttaisi mitään jos Jalo ja Seppä vastaavat siitä rahan käytöstä edelleen.