Tämäpä.Eli ei tarvi meille uneksia.
Tämä siksi, että sisäinen kasvu ja ensi kaudella top 6 vasen laita yltää jopa 29 pisteeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäpä.Eli ei tarvi meille uneksia.
Kyllä Henman oli tiedossa.Loppumetreille asti piilossa pysyneitä ovat olleet:
- Armalis
- Johansson
- Henman
Kyllähän tosiaankin nämä varhaiset rekrytoinnit jonkun välikäden kautta aina tule esiin, kun aletaan hommaamaan päiväkotipaikkaa, asuntoa, vaimolle töitä jne.
Lukas Hansen nevöföget.Kyllä Henman oli tiedossa.
Se oli nimenomaan niin että "Henmanin" tulo oli tiedossa, mutta parilla tietäjällä meni nimet sekaisin josta syntyi tämä Hansen-case.Lukas Hansen nevöföget.
Ts. oliko muka tiedossa? Tuon niminen kaveri piti tulla, mitä ihmeteltiin ukon ep-profiilin myötä, mutta Henman sitten tuli.
Johanssonin pari perheenjäsentä taisi alkaa seuraamaan Ilvestä noin viikkoa ennen julkaisua? Haisua oli, mutta itse muistan sillon ainakin nauraneeni paskaisesti ja sanoneeni, että ei varmaan oo tulossa. Sen jälkeen paskanen nauru muuttui tyhmäksi röhötykseksi.Loppumetreille asti piilossa pysyneitä ovat olleet:
- Armalis
- Johansson
- Henman
Kyllähän tosiaankin nämä varhaiset rekrytoinnit jonkun välikäden kautta aina tule esiin, kun aletaan hommaamaan päiväkotipaikkaa, asuntoa, vaimolle töitä jne.
Johanssonin pari perheenjäsentä taisi alkaa seuraamaan Ilvestä noin viikkoa ennen julkaisua? Haisua oli, mutta itse muistan sillon ainakin nauraneeni paskaisesti ja sanoneeni, että ei varmaan oo tulossa. Sen jälkeen paskanen nauru muuttui tyhmäksi röhötykseksi.
Mulla ei tule nopeasti mieleen kuin Maccellin tulo Ilvekseen, mikä yllätti. Ja tuokin taisi foorumilla pyöriä etukäteen nimellä "suomalainen junnumajuissa pelannut".
Vähissä on kyllä yllätykset olleet launcheissa ja julkaisuissa. Nättinen taisi pari päivää ennen julkaisua tulla huhua ja Henman tosiaan voi sanoa, että oli osittain ainakin paljastunut.
Pelataan toki tämä kausi loppuun, mutta kyllähän nämä aika mitäänsanomattomilta tällä hetkellä vaikuttaa. Rifalk ja Hynninen pois lukien.
Juu ainakin itse nostan tästä kättä pystyyn.Se oli nimenomaan niin että "Henmanin" tulo oli tiedossa, mutta parilla tietäjällä meni nimet sekaisin josta syntyi tämä Hansen-case.
Kirkonmiehestäkin oli mielestäni foorumilla juttua tyyliin päivää ennen julkistusta, että Pohjois-Amerikasta tulee puolustaja.Kirkonmies tuli puskista?
Fridrich kelpaisi itsellekin, olisi ainakin näyttöjä tältä kaudelta, että osaa pistää kiekkoa maaliin. Suoraviivaisia maalintekijöitä tuo rosteri kaipaa. Jasekille maanmies samaan ketjuun ruokittavaksi.Toivottavasti meille olisi tulossa nimenomaan tällainen Öberg / Fridrich -profiilin pelaaja, jolla on hyviä näyttöjä maalien tekemisestä eurooppalaisessa laatusarjassa ja hyvä laukaus.
Tämän puutteen takia tykkään myös Haatasen oletetusta hankinnasta, vaikka hän toki onkin lähtökohtaisesti b-koria noihin nimiin verrattuna, kunnes toisin todistaa. Mutta suoraviivaisemmille ratkaisijoille ja maalintekijöille on tarve, se on tällä kaudella nähty.
Oli varmaan tällaista huhua, mutta nimi tuli yllätyksenä. Joni Ikosesta ei ollut mitään huhua ilmoilla ennen julkistusta.Kirkonmiehestäkin oli mielestäni foorumilla juttua tyyliin päivää ennen julkistusta, että Pohjois-Amerikasta tulee puolustaja.
Kesken kauden hankinnoista ei välttämättä kerkiä tulemaan huhuja, kun ne julkaistaan käytännössä heti. Ennen kauden alkua tulevat hankinnat ovat hyvissä ajoin yleensä tiedossa ja en muista kyllä yllättyneeni yhdessäkään launchissa.
Eikös tuo kesken kauden tullut ja kyllähän niitä saattaa tulla niin nopealla varoajalla, ettei kerkiä huhut levitä. Tarkoitin noita kesän launcheja missä ei yllätyksiä ole ollut minun muistikuvieni mukaan lainkaan.Muistanko mä siis väärin, kun musta Czuczmania ei missään ainakaan nimeltä etukäteen mainittu?
Tuli kesän launchissa muiden mukana ja muistan kuinka yllätyin.Eikös tuo kesken kauden tullut ja kyllähän niitä saattaa tulla niin nopealla varoajalla, ettei kerkiä huhut levitä. Tarkoitin noita kesän launcheja missä ei yllätyksiä ole ollut minun muistikuvieni mukaan lainkaan.
Aijjaa jotenkin muistin, että tuo tuli kesken kauden. Mutta kyllä tuostakin huhuja taisi olla, mutta nimeä ei tainnut vaan olla.Tuli kesän launchissa muiden mukana ja muistan kuinka yllätyin.
Loppumetreille asti piilossa pysyneitä ovat olleet:
- Armalis
- Johansson
- Henman
Köyhälle on kaikki. Eikös talven korvilla täälä joku jutellu että ens kauteen Ilves panostas jotenki enemmän tjsp..Gelinas on varmaan helvetin kallis.
Ei kai muuta tarvitse sanoa.
Ehkä se panostus näkyy joukkueen laajuudessa kuin yksittäisissä kärkipelaajissa. Tai siltä se nyt vaikuttaa huhujen perusteella.Köyhälle on kaikki. Eikös talven korvilla täälä joku jutellu että ens kauteen Ilves panostas jotenki enemmän tjsp..
Emmä tarkota että Gelinas tarvii välttämättä saada, enkä tiedä kannattaako, mutta ton profiilin kiekollista pelaajaa pari kipaletta tarvittas sisään vähintään. Hyökkäys sitte taas asia erikseen.