Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Kookoon valmennus:
Jouko Myrrä
Tuukka Poikonen
Manu Lähteenmäki
Jarkko Rissanen
Ja vielä löytyy tittelillä hieroja/valmentaja Matti Ranta

-> Ilveksen tämän kauden valmennus oli kooltaan melko pieni, yhtä pienempi kuin edellisellä kaudella. Mutta sellaisenhan Hölö halusi.
Niin.. eliteprospects sanoo Rissasesta että " Team manager " .. ehkä se on väärä paikka valmennusta katsella :)

Enkä minä nyt tiedä onko se määrä jotenkin lopulta kuitenkaan se ratkaiseva asia. Jos nyt yksikin valmentaja olisi laittanut erikoistilannepelaamisen kuntoon.

Niin.. eliteprospects sanoo Rissasesta että " Team manager " .. ehkä se on väärä paikka valmennusta katsella :)

Enkä minä nyt tiedä onko se määrä jotenkin lopulta kuitenkaan se ratkaiseva asia. Jos nyt yksikin valmentaja olisi laittanut erikoistilannepelaamisen kuntoon.
Viime vuonna Ipalla oli Hölö, Tanska, Merikivi, Saarinen + fysiikka ja MV. Ainakin erikoistilanteet romahti molemmat, kun kaksi vaihdettiin yhteen.

Viime vuonna Ipalla oli Hölö, Tanska, Merikivi, Saarinen + fysiikka ja MV. Ainakin erikoistilanteet romahti molemmat, kun kaksi vaihdettiin yhteen.
Ei kun sitä vaan meinaan että nämä Tanskat, Kaltot ja Merikivet ovat kaikki jättäneet vähän " liiton kouluttama " kuvan ainakin itselleni. Eikä minulla mitään koulutusta vastaan mutta olisiko joku entinen kovan tason erikoistilannepelaaja tähän hommaan pätevämpi. Sitä en ihmettele yhtään jos esim. Raipe osaa vinkkejä antaa :)

Takaisin