Beni
Rivipelaaja
Olen kuullut samanlaista, mutta käsittääksi koskee vasta ensi kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuullut samanlaista, mutta käsittääksi koskee vasta ensi kautta.
Eno Esko rientää kärkijoukoissa...?
Raipe ja Eemeli kotiin samalle kaudelle huhhuh.. tulis niin sanotusti kaivattua Ilvesläisyyttä takaisin organisaatioon.Olen kuullut samanlaista, mutta käsittääksi koskee vasta ensi kautta.
103,8 MHzTän saa ampua alas. En tiedä mistä suunnista kuuntelet, mutta radio kyllä väärällä taajuudella.
Tän saa ampua alas. En tiedä mistä suunnista kuuntelet, mutta radio kyllä väärällä taajuudella.
Ei, vaan tuollaiset heittelyt palkkasummista tietämättä mistään mitään faktaa ovat, eivät edes nollatason, vaan miinustason kommentointia, jota myös flametukseksi voisi kutsua. Tosin sellainenhan onkin säännöissä kiellettyä.Niin sinun?
Tää on kyllä ihan totta. Tuollaiset mukahauskat heitot päästä heitetyillä summilla Ilveksen maksukykyyn viitaten ei tuo kyllä yhtään mitään lisäarvoa keskustelulle. Eikä ole millään tavalla edes rakentavaa kritiikkiä.Ei, vaan tuollaiset heittelyt palkkasummista tietämättä mistään mitään faktaa ovat, eivät edes nollatason, vaan miinustason kommentointia, jota myös flametukseksi voisi kutsua. Tosin sellainenhan onkin säännöissä kiellettyä.
Minun mielestäni tälläiset summien pohdinnat ovat ajan hukkaa, koska kukaan meistä ei tiedä palkkauksista, bonuksista yms mitään varmaa faktaa. Heittelyt tyyliin ”Ilves tarjoais varmaan suurin piirtein..” ja ”Ilveksen tyyliin maksaa pelaajille” jatkavat nollatason kommentteja. Sori nyt vaan.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä olisit itse valmis maksamaan Eemelille, jotta saatais hänet takasin. Oma sivistyny arvio on, että Ilves tarjoais varmaan suurin piirtein maksimissaan 250k hänelle. Perustuu aiempiin hänen soppareihinsa ja Ilveksen tyyliin maksaa pelaajille tämä oma arvio. Totuushan on, että Eemelin arvo on yli 300k ja se Ilveksen pitäis myös maksaa.
Tämä juuri. Ja näitä mukahauskoja heittelyitä tällä foorumilla on katsottu syystä tai toisesta jatkuvasti läpi sormien tarttumatta kertaakaan niihin, vaikka määrästä ei jää kiinni.Tää on kyllä ihan totta. Tuollaiset mukahauskat heitot päästä heitetyillä summilla Ilveksen maksukykyyn viitaten ei tuo kyllä yhtään mitään lisäarvoa keskustelulle. Eikä ole millään tavalla edes rakentavaa kritiikkiä.