Jakpot
Luottopelaaja
Eikö tämän ketjun tarkoitus ole fantasoida ja mutuilla jne?
Niinhän se taitaa olla. Olen sen verran vanha vissiin, että nämä "crosby"-"kane"- "mcdavid" jutut ei oikein uppoo, mutta jatkakaa toki fantasiointia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tämän ketjun tarkoitus ole fantasoida ja mutuilla jne?
Niinhän se taitaa olla. Olen sen verran vanha vissiin, että nämä "crosby"-"kane"- "mcdavid" jutut ei oikein uppoo, mutta jatkakaa toki fantasiointia.
Vaikka itse en olisi Erosta Ilvekseen tuomassa, niin en etenkään näissä olosuhteissa näe häntä minään "Crosby, Kane" juttuna.
Ei Eronen ole missään nimessä mikään "fantasia pelaaja" Liigaan.
Mitä taas tähän kiekolliseen rightin pakkiin tulee, niin uskallan arvata, että pelasi jo viime kaudella Ilveksessä.
Itse sen sillai näen. 29-vuotias KHL-tason pelaaja, joka on pelannut uransa pääkaupunki-seudun jengeissä (+2 kautta Venäjällä), joiden kanssa Ilves ei kilpaile pelaajista. Palkka on varmasti +200 000.
Lisäksi meillä on leftin kärkipakkeja Maalahti ja Peltola, jotka tekivät 24 ja 30 pistettä.
Eihän tänne saada tuon ikäisiä ja tuolla tasolla pelaavia omia kasvattejakaan...
Ketä omaa kasvattia on yritetty, muttei saatu?
No Eronen on aika kaukana noista mainitsemistasi pelaajista.Niinhän se taitaa olla. Olen sen verran vanha vissiin, että nämä "crosby"-"kane"- "mcdavid" jutut ei oikein uppoo, mutta jatkakaa toki fantasiointia.
Tämä vanhempi Ikonen voisi kyllä olla muutoinkin hyvä haku kuin pelkästään markkinoinnin kannalta.Joo siitä Jasse Ikosen korvike. Eihän tätä mahdollisuutta voi jättää käyttämättä. Markkinointiosastolle duunia!
Tämä vanhempi Ikonen voisi kyllä olla muutoinkin hyvä haku kuin pelkästään markkinoinnin kannalta.
Ju. Ikonen-Jon. Ikonen-Jo. IkonenKova nimi siirtomarkkinoille: Leijonista tutun hyökkääjän sopimus purettu
Siellä olisi taas yksi Ikonen vapaana - Juuso Ikonen.
Kyllä ne sen jossain gulagissa pelaavat läpi. Putskua ei kiinnosta kenenkään muun terveys tippaakaan, kuin oman valtaeliittinsä, jos niidenkään.Jos Jokerien KHL kausi menee ohi, niin ainakin suomalaisten pelaajien pitäminen sopimuksen piirissä voisi tuoda lainamarkkinoille mielenkiintoisia nimiä täällä pelanneista. Mörkö, Kivistö, Haapala, Savinainen, Lindbäck
Eiköhän siellä suomalaisilla pelaajillakin ole sanansa sanottava jos eivät halua henkeänsä riskeerata.Kyllä ne sen jossain gulagissa pelaavat läpi. Putskua ei kiinnosta kenenkään muun terveys tippaakaan, kuin oman valtaeliittinsä, jos niidenkään.
No ainakin sibirin pelaajat ovat jo lentäneet paikalle, myös suomalaiset. Siellä on omskissakin suomalaisia pelaajia ja koko joukkueen henkilökunta pistettynä karanteeniin. Jokerit tietysti vähän eri asia.Eiköhän siellä suomalaisilla pelaajillakin ole sanansa sanottava jos eivät halua henkeänsä riskeerata.