Janko
Luottopelaaja
En välttämättä yllättyisi mikäli tapahtuisi pelaajasiirtoja ennen joulua. Hallilta kuultua HUHUA, että jotain olisi taustalla tekeillä.
AR22
En välttämättä yllättyisi mikäli tapahtuisi pelaajasiirtoja ennen joulua. Hallilta kuultua HUHUA, että jotain olisi taustalla tekeillä.
Kuulin alkuviikosta, että jotain rahoitushommia on ainakin meneillään. Tiedä sitten, että mihin käyttöön. Totuusperästä ei mitään hajua. Välikäden kautta kuultua.Ainakaan mitään täytemiehiä ei tarvita yhtään, eli toivottavasti on isoa kalaa tulossa. Tietysti poispäin voi joku pieneen rooliin jäänyt lähteä ilman, että ketään tulee tilalle, mutta sellaisella spekulointi on ihan tylsää.
rahoitushommia
Kuulin alkuviikosta, että jotain rahoitushommia on ainakin meneillään. Tiedä sitten, että mihin käyttöön. Totuusperästä ei mitään hajua. Välikäden kautta kuultua.
Manninen tienaa farmissa 750k, joten sen voi unohtaa samantien.Vai Manninen. Eikös se jäänyt vähän kesken..
Manninen tienaa farmissa 750k, joten sen voi unohtaa samantien.
Miksi miettisi? Mitä se hyötyisi tuosta. Ei ole Manninen tulossa, unohtakaa jo.vegas miettii.. olisiko parempi että Manninen pelaa hyvässä eurooppa joukkueessa.. säästää 200 000..
AR22 olisi aikalailla täydellinen palanen, varmasti saataisiin hänestä laiturin tontille/sentteriksi ja maalinteko ongelmaan ratkaisu samalla.
Painia pitää, jos vähääkään on mahkut, tiedetään, mitä saataisiin.Olisihan se. Connor McDavid olisi kanssa aika kova palanen, siinä saataisiin varmaan hyökkäyspäähän tehoja. Sit myöskin Nathan MacKinnon olisi loistava vahvistus ylivoimalle.
Ketjun nimessä on fantasionti joten sallittakoon nämä Aret ja muut. Aikamoiset painit vaan saa Tillu vetää et 600k mies tänne loppukaudeksi saadaan kun veroja ja muita miettii.
Toisaalta jos seura ostaa sopparin ulos tilanne ei olekkaan enään mahdoton.Olisihan se. Connor McDavid olisi kanssa aika kova palanen, siinä saataisiin varmaan hyökkäyspäähän tehoja. Sit myöskin Nathan MacKinnon olisi loistava vahvistus ylivoimalle.
Ketjun nimessä on fantasionti joten sallittakoon nämä Aret ja muut. Aikamoiset painit vaan saa Tillu vetää et 600k mies tänne loppukaudeksi saadaan kun veroja ja muita miettii.
Miksi miettisi? Mitä se hyötyisi tuosta. Ei ole Manninen tulossa, unohtakaa jo.
[/QUOTE
Olikohan ikinä edes tuloillaan… meneekö hupi huhu osastoon…
Luulen ettei are edes pyytäis ilvekseltä läheskään samaa summaa, mitä pyytäis johonkin toiseen seuraan menemisestäOlisihan se. Connor McDavid olisi kanssa aika kova palanen, siinä saataisiin varmaan hyökkäyspäähän tehoja. Sit myöskin Nathan MacKinnon olisi loistava vahvistus ylivoimalle.
Mulla ei kyllä ole sellaista ihanneduunipaikkaa mihin lähtisin vaikka puolella palkalla nykyisestä. Onko sulla?Luulen ettei are edes pyytäis ilvekseltä läheskään samaa summaa, mitä pyytäis johonkin toiseen seuraan menemisestä
Mulla ei kyllä ole sellaista ihanneduunipaikkaa mihin lähtisin vaikka puolella palkalla nykyisestä. Onko sulla?
En kyllä puhunu mistään puolesta palkka määrästä, mut en mäkään me pelkkä palkka edellä työpaikkaan, kokonaisuus on mun mielestä se tärkein. Ja hyvää historiaa arella on ipastaMulla ei kyllä ole sellaista ihanneduunipaikkaa mihin lähtisin vaikka puolella palkalla nykyisestä. Onko sulla?