Jakpot
Luottopelaaja
Ihminen voi kyllä muuttua ajansaatossa..
Niin totta tuokin. Kyllä esim. herra Kontiolan olemus/eleet kentällä ja vaihtoaitiossa on hiukan erilaisia, kun vuosi sitten...
Ihminen voi kyllä muuttua ajansaatossa..
Rahallahan noista selviää, jos tahtoa on. Mutta tuskinpa tulee.Ei taida olla mahdollista Palmun siirtyminen tällä kaudella johonkin muuhun seuraan Liigassa, kuin Jukureihin. Laittaisin rastin kyllä tämän toiveen päälle.
Rahallahan noista selviää, jos tahtoa on. Mutta tuskinpa tulee.
Miksi ottaisi jos nuo huhut pitävät paikkansa?Varmasti selviää, mutta jos olisi palaamassa Liigaan, niin Jukurit voisi haluta sen verran rahaa, että ei oikein ole järkeä maksaa Palmusta niin paljon. Varmasti Jukurit ottaisi mielellään omaan rosteriinsa Palmun takaisin.
Käytetään kerran bussin alla niin oppi talon tavoille….No eikai se ny mikään Sami Kapanen ole?
Tosissaan Palmu kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin, vaikka persoona taitaa melko iso olla.
Miksi ottaisi jos nuo huhut pitävät paikkansa?
Minä kiinnitin viime kaudella huomion hänen ilmeisiinsä ja eleisiinsä, tehoja tuli mutta kun saivat maaleja, oli turhan totisen oloinen kaveri..Jos nuo tosiaan pitää paikkaansa, niin voi olla parempi että ei Ilveksen paitaa päällensä pue ikinä.
Minä kiinnitin viime kaudella huomion hänen ilmeisiinsä ja eleisiinsä, tehoja tuli mutta kun saivat maaleja, oli turhan totisen oloinen kaveri..
Se että joukkue pelaa hyvin ei tarkoita etteikö joukkueen sisällä voisi silti ongelmia olla. Maailma täynnä esimerkkejä monistakin joukkuelajeista. Sen verran paljon näitä huhuja ollut ja jo TPS:n ajoilta jotta olisi aika ihme jos näissä ei mitään perää olisi.Huhut ovat huhuja.
E: lisätään nyt sen verran, että vaikea uskoa ainakaan viime kaudella olleen kauhean vaikea tapaus tuo Palmu, kun katseli miten Jukurit pyyhälsi menemään. Varmaan vaikuttaisi joukkueeseen, jos kapteeni olisi ”myrkyllinen kopissa”. Ja edelleen, mikäli pitäisi paikkansa, niin silloin ainakin Ilveksen pitäisi pysyä kaukana hänestä.
S
Se että joukkue pelaa hyvin ei tarkoita etteikö joukkueen sisällä voisi silti ongelmia olla. Maailma täynnä esimerkkejä monistakin joukkuelajeista. Sen verran paljon näitä huhuja ollut ja jo TPS:n ajoilta jotta olisi aika ihme jos näissä ei mitään perää olisi.
Eipä näitä mistään oikeen pysty lukemaan. Aikalailla sisäpiiritietoa.Voisko joku nyt avata noita case palmun myrkky hommia? Itse en näitä ole mistään lukenut tai mistä näitä pääsis edes lukeen?
Mitä helvettiä tapahtuu Ilveksen ympärillä? Huhuja, että Haapala lähdössä pois ja välirikoista valmennuksen ja johdon kesken jne. Ehkä alkaa jopa hieman pelottamaan tilanne...
Ei taida puhua nykyisestä valmennuksesta?välirikoista valmennuksen ja johdon kesken jne.
Tillu... taisin sanoa kyseisestä herrasta aikaisemmin negaa, miten toimii organisaatiossa...Mitä helvettiä tapahtuu Ilveksen ympärillä? Huhuja, että Haapala lähdössä pois ja välirikoista valmennuksen ja johdon kesken jne. Ehkä alkaa jopa hieman pelottamaan tilanne...
Oi Timo Koskela, aja mun autoaTillu... taisin sanoa kyseisestä herrasta aikaisemmin negaa, miten toimii organisaatiossa...