Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
Toivottavasti näin tapahtuu .

@IkuisestiILVES Itsellä ei ollut tarkoitus antaa käsitystä, että Haapala olisi lähdössä Tillun takia. Itse uskon ainoaksi vaihtoehdoksi lähdölle sen, että on ymmärtänyt oman terveyden etusijalle.
Eli lopettaa uransa vai mitä järkeä siinä olisi että nyt kun huilaa Ipassa loukin takia siirtyisikin toiseen joukkueeseen pelaamaan. Mitähän vittua?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
Itseäni ärsyttää kanssakeskustelijoiden välitön palaute hiemankin ”negatiivisiin huhuihin” tai pieleen menneisiin huhuihin. Saatika heti naapuri trolliksi haukkumisen.

Toki ymmärrän paska myrskyt hudeista, joista pidetään meteliä isosti yllä (Shumakov, Mingoia mm. ) . Näissäkin oli totuusperää... aamulehti uutisoi, Punakone venäläisestä huhuili.

Ajattelin pitää taukoa huhuista, osittain kun ei varmaa tietoa niin paljoa enää saavu korviin. Kuitenkin Jokisesta mainitsin, että neuvottelevat, mutta sopimusta ei ole. Muutaman päivän päästä Pennanen julkaistiin. Kauhea paskamyrsky syntyi tästäkin aiheesta kuinka perättömiä heittelen jatkuvasti. Viikko eteenpäin, niin mediassa joku henkilö kertoi Jokisen olleen Ilveksen 1 vaihtoehto.

Pointti oli se, olisiko joskus aika luottaa, että asiat tuppaa tulemaan julki ennemmin tai myöhemmin, eikä heti haukkua trolliksi. Tillunkin tapauksessa.
Peukutan tekstiäsi.
Väki kaipaa huhuja ja jos sellainen menee hudiksi niin paskaa saa niin ettei lisää tarvi pyytää.
Itse pidän koko trolli sanaa ja trollihuutelua teinitouhuna.
Onhan tuo huomattu että useampi aikuisempi ja analyyttinen asiakirjoittaja poistunut foorumilta.
Tuota tuskin tarvii ihmetellä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Peukutan tekstiäsi.
Väki kaipaa huhuja ja jos sellainen menee hudiksi niin paskaa saa niin ettei lisää tarvi pyytää.
Itse pidän koko trolli sanaa ja trollihuutelua teinitouhuna.
Onhan tuo huomattu että useampi aikuisempi ja analyyttinen asiakirjoittaja poistunut foorumilta.
Tuota tuskin tarvii ihmetellä.
Blegi on kyllä itse itsensä tuohon asemaan ajanut, osumaprosentti todella heikko ja täällä on leikitty vaikka ja mitä piirrä ja arvaa peliä, mäpäs tiedän enpäs kerrokkaan -leikkejä.

Ei kai se ihme ole jos suhtaudutaan varauksella ja varsinkin tämän kaltaisiin syytöksiin.
 

KSMNN

Rivipelaaja
Viestejä
21
Blegi on kyllä itse itsensä tuohon asemaan ajanut, osumaprosentti todella heikko ja täällä on leikitty vaikka ja mitä piirrä ja arvaa peliä, mäpäs tiedän enpäs kerrokkaan -leikkejä.

Ei kai se ihme ole jos suhtaudutaan varauksella ja varsinkin tämän kaltaisiin syytöksiin.

Juuri näin.

Ihmetyttää myös, että mikä on Blegin motivaatio tuoda esille tällaisia juttuja? Oli ne sitten totta tai ei, niin mitä hyötyä niiden huhuilusta täällä on kannattamallesi joukkueelle tai muille kannattajille? Epävarmuutta ja eripuraa sait ainakin luotua.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Koskelan maalitus tämän erään nimimerkin toimesta alkoi jännästi heti kun Myrrä sai kengän kuvan hanuriinsa, saunakaveruus paistaa tänne kotisohvalle asti.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 482
Blegi on kyllä itse itsensä tuohon asemaan ajanut, osumaprosentti todella heikko ja täällä on leikitty vaikka ja mitä piirrä ja arvaa peliä, mäpäs tiedän enpäs kerrokkaan -leikkejä.

Ei kai se ihme ole jos suhtaudutaan varauksella ja varsinkin tämän kaltaisiin syytöksiin.
Oletko toimistolla töissä? Uusi käyttäjä ja mitään muuta sisältöä lähes tulkoon et ole tuonut kuin tähän aiheeseen liittyen.

Tiedetään, ken leikkii ryhtyy sen kestäköön. Tiedän, että tunteita herättää lausuntoni, mutta edelleen seison takanani. Vahvasti uskon, että viimeistää Myrrä avaa suullisen pankin sopimuksen jälkeen, jos kukaan ei tee sitä aikaisemmin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Oletko toimistolla töissä? Uusi käyttäjä ja mitään muuta sisältöä lähes tulkoon et ole tuonut kuin tähän aiheeseen liittyen.

Tiedetään, ken leikkii ryhtyy sen kestäköön. Tiedän, että tunteita herättää lausuntoni, mutta edelleen seison takanani. Vahvasti uskon, että viimeistää Myrrä avaa suullisen pankin sopimuksen jälkeen, jos kukaan ei tee sitä aikaisemmin.
En ole. Vuosia olen palstaa seurannut, päätin nyt heittää lusikkani soppaan mukaan. En vain ymmärrä mitä yrität näillä huuteluilla saavuttaaa?

Minä taas en usko,että Myrrä sanoisi yhtään mitään. Ei vaikuta sen tyyliseltä ihmiseltä, eihän se penkin takanakaan kyseenalaistanut mitään.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
Oletko toimistolla töissä? Uusi käyttäjä ja mitään muuta sisältöä lähes tulkoon et ole tuonut kuin tähän aiheeseen liittyen.

Tiedetään, ken leikkii ryhtyy sen kestäköön. Tiedän, että tunteita herättää lausuntoni, mutta edelleen seison takanani. Vahvasti uskon, että viimeistää Myrrä avaa suullisen pankin sopimuksen jälkeen, jos kukaan ei tee sitä aikaisemmin.
Joo ja Myrrähän nyt onkin itse se puhtain pulmunen. Mitä nyt söi Kiven paikkaa alta jo aikanaan. Mediassa luotu joku hyvän jätkän kuva mutta totuus onkin sitten aivan toinen.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 482
En ole. Vuosia olen palstaa seurannut, päätin nyt heittää lusikkani soppaan mukaan. En vain ymmärrä mitä yrität näillä huuteluilla saavuttaaa?

Minä taas en usko,että Myrrä sanoisi yhtään mitään. Ei vaikuta sen tyyliseltä ihmiseltä, eihän se penkin takanakaan kyseenalaistanut mitään.
Oikeutta, oikeille tahoille. Pelaajille sekä Myrrälle. Joku voisi miettiä, miksi Ilveksen korona oli pahassa jamassa viimekaudella mm.

Olet oikeassa Myrrä ei kyseenalaistanut varsinkaan tällä kaudella. Tiedätkö miksi? Hän ei saanut. Tillu hommasi Raipen kysymättä mitään. Pennanen tuli ”yllättäen ” heti käytettäväksi. Paska puhetta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Oikeutta, oikeille tahoille. Pelaajille sekä Myrrälle. Joku voisi miettiä, miksi Ilveksen korona oli pahassa jamassa viimekaudella mm.

Olet oikeassa Myrrä ei kyseenalaistanut varsinkaan tällä kaudella. Tiedätkö miksi? Hän ei saanut. Tillu hommasi Raipen kysymättä mitään. Pennanen tuli ”yllättäen ” heti käytettäväksi. Paska puhetta.

Ei tää huutelu kyllä mitään oikeutta tuo. Kerro nyt kun tiedät.
Väität siis että Myrrä ei saanut tuomareilta kysyä tilanteista mitkä meni väärin? On kyllä sakeaa. Pennanen on jo tässä ajassa enemmän ollut pelaajien puolella pelitilanteissa kuin Myrrä koko aikana.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 482
Ei tää huutelu kyllä mitään oikeutta tuo. Kerro nyt kun tiedät.
Väität siis että Myrrä ei saanut tuomareilta kysyä tilanteista mitkä meni väärin? On kyllä sakeaa. Pennanen on jo tässä ajassa enemmän ollut pelaajien puolella pelitilanteissa kuin Myrrä koko aikana.
Tuomarit aika pieni otanta esimerkiksi. En ihan tätä tarkoittanut. Kaikki lähtee kokonaiskuvasta sieltä kuuluisasta ” arjesta”. Sitä meinasin. Välttämättä motivaatio ei ollut korkeimmillaa Myrrällä kaiken tämän jälkeen, mutta varmasti silti antoi kaikkensa, pelaajien ja oman tulevaisuuden vuoksi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Tuomarit aika pieni otanta esimerkiksi. En ihan tätä tarkoittanut. Kaikki lähtee kokonaiskuvasta sieltä kuuluisasta ” arjesta”. Sitä meinasin. Välttämättä motivaatio ei ollut korkeimmillaa Myrrällä kaiken tämän jälkeen, mutta varmasti silti antoi kaikkensa, pelaajien ja oman tulevaisuuden vuoksi.
Puhut vähän niinkun poliitikot, paljon tekstiä mutta ei mitään asiaa. Mitähän asioita tarkoitat?
Arvostan Myrrää ja sitä mihin vei Ilveksen mutta silti olin ja olen sitä mieltä että päätyyn asti ei olisi riittänyt.
Tottakai otetaan Pennanen jos sellaiseen mahdollisuus tulee.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Mitähän ihmettä Tillu on voinut tehdä, että pahan koronasuman saa hänen piikkiinsä? Onko omaa koronaansa mennyt yskimään koppiin, vai Rautakorpimaisesti kiertänyt karanteeneja?
Eikös tästäkin Blegi kirjoitellut että Tillu halusi joukkueelle tiukemmat säännöt koronan takia, sehän nähtiin kuinka sitten homma meni ja pilattiin mahdollisuudet kannuun.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
Blegi on kyllä itse itsensä tuohon asemaan ajanut, osumaprosentti todella heikko ja täällä on leikitty vaikka ja mitä piirrä ja arvaa peliä, mäpäs tiedän enpäs kerrokkaan -leikkejä.

Ei kai se ihme ole jos suhtaudutaan varauksella ja varsinkin tämän kaltaisiin syytöksiin.
Lukijoiden kannattaa selvittää mitä huhu tarkoittaa, on kaukana faktasta.
Kaikesta huolimatta blegi kuuluu siihen top-4 kirjoittajiin joiden huhujen todenperäisyyteen ja mahdolliseen realisoitumiseen itse uskon eniten.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Lukijoiden kannattaa selvittää mitä huhu tarkoittaa, on kaukana faktasta.
Kaikesta huolimatta blegi kuuluu siihen top-4 kirjoittajiin joiden huhujen todenperäisyyteen ja mahdolliseen realisoitumiseen itse uskon eniten.
Niin on, hänen pitäisi vaan olla tuomatta ne tänne faktana. On osunut omiin nilkkoihin monesti.
 
Ylös