Weikko Nieminen
Vakiokokoonpanossa
Vaikea uskoa että MoDo Ruohomaata olisi heittämässä pihalle. Joo ei ollut tänään (eilen) kokoonpanossa, mutta näyttää pelanneen lähinnä pelkästään ykkösen keskellä siellä ja saaneen paljon luottoa.
Tämä, ja toisekseen kuinka kaukana langhamer on viimekauden tasostaan.Toinen juttu olisi, että Gunnarsonille tämä olisi valtava epäluottamuslause ja sen jälkeen koppi tuskin enää tarttuisi
Tämä varmasti melko vahvasti. Ensi kauden uskon olevan ihan mahdollisuuksien rajoissa.Jos pitäisi ennustaa, niin sanoisin, että Marek voi kyllä vaihtaa maisemaa jo tällä kaudella, mutta ei Ilvekseen, vaan loppukausi jossain muussa sarjassa ja ehkä sitten takaisin tänne. En näe kovin realistisena sellaista vaihtoehtoa, että Ilveksen nykyisestä kaksikosta ulostettaisiin toista.
Miksei koppi sen jälkeen enää tarttuisi? Tämä on ammattiurheilua, pään pitää kestää kilpailua, tiukkoja pelejä ja paineen alla pelaamista.Toinen juttu olisi, että Gunnarsonille tämä olisi valtava epäluottamuslause ja sen jälkeen koppi tuskin enää tarttuisi. Malekin kohtalo tässä vaiheessa ihan sama.
Seuraillaan tilannetta, en usko kauden päättyvän samassa paidassa missä kauden aloitti.
Gunnarsson on vasta viime pelien aikana näyttänyt paremmalta ja vieläkin minun kirjoissa epävarma kortti kevättä ajatellen. Marek on taas ollut meidän maalilla kaksi edellistä vuotta kuin muuri, ei ole vaikea päätös.
Gunnarsson on vasta viime pelien aikana näyttänyt paremmalta ja vieläkin minun kirjoissa epävarma kortti kevättä ajatellen. Marek on taas ollut meidän maalilla kaksi edellistä vuotta kuin muuri, ei ole vaikea päätös.
Mun mielestä tässä Gunnarin tapauksessa näkee hyvin sitä, että onnistumiset ruokkii lisää onnistumisia. Noi hörpyt vähentyneet selvästi.Gunnarsson on nyt pelannut useamman pelin todella hyvin ja on jatkuvasti ollut kehittyvällä polulla. Jokaiselle maalivahdille tulee toisinaan heikompiakin pelejä.
No se nyt ei ole vaikea valinta kenet kiinnittäisin tuleville kausille ykköseksi. Marek vai Gunnar.Ei ikimaailmassa mitään vaihtoa. Gunnar on vasta löytämässä parastaan. Mietin jossain vaiheessa Lankun kotiuttamista ja jos nyt tässä kohtaa jostain syystä meille tulisi, niin kakkosmiehen rooliin.
Ennemmin Gunnarille jatkopahvia.
Ehkä Gunnarille sopii paremmin pelata paljon, kuin 50-50. Antaa pelata, jos näin on.
Minä melkeinpä ottaisin Dostalin. Tämä on sinällään absurdi asetelma, että Marek lähti ja pelaa muualla sopimustaan vielä jonkin aikaa. Gunnar taas on täällä ja se jatkopahvi kannattaa tehdä hyvissä ajoin, tai ykkösvahdin kiinnitys ylipäätänsä ensikaudelle.No se nyt ei ole vaikea valinta kenet kiinnittäisin tuleville kausille ykköseksi. Marek vai Gunnar.
100/100 Marek.
Tämä kausi on asia erikseen.
Juuri tästä syystä.. jos vaikka ensikaudelle tulisi, niin ei voi noin vain ketään syrjäyttää. Ei olisi reilua, eikä fiksua.Joo hankala tilanne on Langhamerin kanssa. Tälle kaudelle ei ole tulossa enkä kyllä haluaisikaan, koska ihan päin persettä menee Ruotsissa. Ensi kaudelle saattaa vapautua vasta siinä kohtaa, kun Ilves on jo kiinnittänyt ensi kauden maalivahdit.
Tähän väliin pitäisi kyllä iskeä!
Bono do your job!