yellowgreen
Luottopelaaja
Sen Last Dancen mä kattosin millon vaan!Puhdasta mietintää, mutta.. mitä Tuukka Rask tekee Bostonin harkoissa.
Voisiko olla.. ei kai sentään...
Ja juu.. olen kyllä lukenut virallisen selityksen
Sen Last Dancen mä kattosin millon vaan!Puhdasta mietintää, mutta.. mitä Tuukka Rask tekee Bostonin harkoissa.
Mikä se virallinen selitys on? En jaksanut lähteä etsimään…Puhdasta mietintää, mutta.. mitä Tuukka Rask tekee Bostonin harkoissa.
Eikös ne ollut ettei polvet kestäneet enään? Vai olenko ihan hakoteillä… loukkaantuminen kuitenkinMikä se virallinen selitys on? En jaksanut lähteä etsimään…
Oli hätämaalivahtina Buffalo Boston pelissä, mikäli jomman kumman seuran maalivahti olisi loukkaantunut. Teki siis PTO sopimuksen Bruinsin kanssa päiväksi. Eli lyhykäisyydessään try out.Mikä se virallinen selitys on? En jaksanut lähteä etsimään…
EDIT: Kävin kattomassa että kuulemma varamaalivahdin varamaalivahti ja valmentaja kehunut otteita. Lopettaminen tapahtui lonkkien takia, mutta mitä jos kokeilisi vielä liigassa. Eihän siinä mitään häviäisikään. Ja sitten heräisin housut märkänä…
Olisi yhtäkaikki siirtorajalla sellainen " laajuuskiinnitys " että jo median huomion takia...Oli hätämaalivahtina Buffalo Boston pelissä, mikäli jomman kumman seuran maalivahti olisi loukkaantunut. Teki siis PTO sopimuksen Bruinsin kanssa päiväksi. Eli lyhykäisyydessään try out.
Tuukkahan on Ilveksen omistajia. Voisi tulla sellaiseksi sisäiseksi laadun tarkkailijaksi kolmosveskarin rooliin.Olisi yhtäkaikki siirtorajalla sellainen " laajuuskiinnitys " että jo median huomion takia...
Vahvasti huhuissa ässiinTiivolalla ei ollut Kärpissä luottoa viime vuoden kapinoinnin jälkeen. Voisiko hänet koittaa ottaa koajalla ja jollain optiolla loppukaudesta kokeilemaan, löytyisikö täällä peli-ilo alaketjujen sentterinä?
Mitä on kapinoinut? Mennyt ihan ohi..Tiivolalla ei ollut Kärpissä luottoa viime vuoden kapinoinnin jälkeen. Voisiko hänet koittaa ottaa koajalla ja jollain optiolla loppukaudesta kokeilemaan, löytyisikö täällä peli-ilo alaketjujen sentterinä?
Oulussa uskotaan omaan erinomaisuuteensa loppuun asti. Toissavuonnakaan eivät varmaan olisi Mikkolaa vapauttaneet ellei vanha tuttu Marjamäki olisi ollut saatavilla. Aho jaksoi puhua siitä kuinka aikanansa oli kamalaa erottaa Mikko Haapakoski, varmaan meni kaverisuhteetkin koville moisen edessä. Niin kauan kuin tuo joukkue vetää nuo Kärppä-suhteet edellä eivät he tule ihan heti mestaruutta voittamaan. Kaikkia resurssit olisi mutta tuhnuksi tahtoo jäädä.Mitä on kapinoinut? Mennyt ihan ohi..
Kärpät on kyllä herttainen porukka, suurin osa tästä superjoukkueesta (heh) alisuorittaa/floppaa ja muutama tasollaan. Latelle tuodaan silti uusia pelaajia ja toivotaan että jos sitten lähtisi. Ei sillä, ihanaa seurata.
Ja Tiivolasta, eikö ole liike heikkoutena?
"Kärpät on perheyritys"Oulussa uskotaan omaan erinomaisuuteensa loppuun asti. Toissavuonnakaan eivät varmaan olisi Mikkolaa vapauttaneet ellei vanha tuttu Marjamäki olisi ollut saatavilla. Aho jaksoi puhua siitä kuinka aikanansa oli kamalaa erottaa Mikko Haapakoski, varmaan meni kaverisuhteetkin koville moisen edessä. Niin kauan kuin tuo joukkue vetää nuo Kärppä-suhteet edellä eivät he tule ihan heti mestaruutta voittamaan. Kaikkia resurssit olisi mutta tuhnuksi tahtoo jäädä.
Taloudessa toimivat kuin liikeyritys mutta urheilun puolella viimeinen terävyys jää käyttämättä. Noh, tuolla mallilla voi jatkaa vaikka kuinka kauan. Toisinpäin olisi lappu luukulla."Kärpät on perheyritys"
-Petopodi
Mitä on kapinoinut? Mennyt ihan ohi..
Leskinen oli tuttu nimi, tosin sekin käännettiin vain Leskisen piikkiin saatesanoilla ”onneksi päästiin eroon ja parempia tilalle”.Viime kauden kapinakenraaleina Marjamäkeä vastaan on nostettu oululaisten toimesta esiin nimet Leskinen, Tiivola ja Rundblad.
Melko hankala, käsittääkseni.Tiivolasta persoonana mulla ei ole mitään käryä..
OhoMelko hankala, käsittääkseni.