JalosJukka
Rivipelaaja
Itse olisin tyytyväinen jos kotiutettaisiin Muse kerhosta. On ainakin aloituksissa petrannut
Itse olisin tyytyväinen jos kotiutettaisiin Muse kerhosta. On ainakin aloituksissa petrannut
Ilmankos olin unohtanut jo koko ihmisen olemassa olon
Varovainen peukku tälle kyllä.
Ei kiitos... Mun mielestä sen sentterin täytyy tuoda muutakin peliin kun pelkkä aloittaminen. Fyysisyys, pelinluku, luistelu yms.Itse olisin tyytyväinen jos kotiutettaisiin Muse kerhosta. On ainakin aloituksissa petrannut
Muistelin samaa. Jotenkin Tammelan ura ei ole ihan siihen lentoon lähtenyt mitä on ehkä odotettu.Ilves neuvotteli Tammelan kanssa kun Lukossa pelasi.
Ok. Ehkä itsellä aika kullannut muistot Musen Ilves ajoista.Ei kiitos... Mun mielestä sen sentterin täytyy tuoda muutakin peliin kun pelkkä aloittaminen. Fyysisyys, pelinluku, luistelu yms.
Kodytek on pelannut parhaat pelinsä kun Suomi ollut rinnallaSuomi paransi Palveen ketjua, Männyn ketjua ja joku huusi jo Kodytekin viereen. Pitäisi pystyä jotenkin monistamaan kaveria.
Kodytek on pelannut parhaat pelinsä kun Suomi ollut rinnalla
Miten lähtee one-timer? Jos tota Meskasen liikettä ei saada kuntoon.Suomi tekee ketjukavereista parempia. Minäkin saattaisin näyttää Liiga-pelaajalta Supon vieressä.
Miten lähtee one-timer? Jos tota Meskasen liikettä ei saada kuntoon.
Mietinkin häntä siirtorajan tankkaukseksi.. näin itse ainakin. Ehkä jonkun tutun pakin voisi myös Saipasta tankata. Ja siis tuomaan sitä leveyttä ja selkänojaa.Tammela on todennäkösesti vähän tuota Ratinen-Könönen osasto, että tuskin kamalan suurta parannusta nykyiseen siitä saataisiin. Muse nyt ei ainakaan.
Tuskin tälle kaudelle käyttöä tai toisi mitään mitä meillä ei ole jo. Kaveri Porista ainakin puhunut, että ailahtelee aika paljon luonnollista toki nuorelle pelaajalle. Pisteistä 5/7 tuli yhdessä pelissä ja muihin 18 otteluun vain 2 pistettä. Ehkä, myöhemmille kausille.Mites Ässissä usein vähälle vastuulle jäävä Leevi Viitala? On napsua vaille läpimurtopelaaja.
Kunpa liigassa tehtäisiin enemmän suoria pelaajavaihtoja.
Mietinkin häntä siirtorajan tankkaukseksi.. näin itse ainakin. Ehkä jonkun tutun pakin voisi myös Saipasta tankata. Ja siis tuomaan sitä leveyttä ja selkänojaa.
Sen enempää ottamatta kantaa niin naapurin foorumilla kuolattu useamman käyttäjän toimesta kyseisestä pelaajaa.Morand SaiPasta kelpaisi.
Ilomäki olisi kyllä erittäin kova kaappaus joukkueelle kuin joukkueelle jos Kookoo jotenkin tyhjennysmyynteihin ajautuisi. Melkein piste per peli ja alotukset 50 pinnan paremmalla puolella. Juuret vie kyllä enemmänkin naapuriin.Siirtorajaa ajatellen... onko ollut mitään huhua missä Ilomäki pelaa seuraavan kauden? Ainakin sopimus Kookoon nettisivujen mukaan näyttää loppuvan tähän kauteen. Turhan aikaista vielä alkaa sen enempää tyhjennysmyyntejä miettimään muiden joukkueiden kohdalla kuin Saipan, mutta Kookoo on tällä hetkellä viivan alla.
Menkööt nyt vaikka fantasiointi kategoriaan tämä viesti.
Tuollaiset kaapataan johonkin SHLään kovalla rahalla niin että hippulat vinkuuIlomäki olisi kyllä erittäin kova kaappaus joukkueelle kuin joukkueelle jos Kookoo jotenkin tyhjennysmyynteihin ajautuisi. Melkein piste per peli ja alotukset 50 pinnan paremmalla puolella.