Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Onko veskaririntamalla mitään koukussa? Haluaisin, mutten vaan pysty tuohon kaksikkoon luottamaan keväällä.

No sehän on kiva :D

Niin että kun meillä on koko ajan parantanut ykkösmaalivahti, joka ottaa pelistä toiseen ihmepelastuksia ja on tilastojenkin valossa jo sarjan kärkimaalivahteja, niin hankitaan tammikuussa maalivahti?

OTP

Luottopelaaja
Olisikohan KooKoo halukas jatkamaan vaihtokauppoja. Päkkilän ja Ratisen voisi vaihtaa Paajaseen. Itse olisin ainakin tyytyväinen.

Luikaus

Luottopelaaja
Olisikohan KooKoo halukas jatkamaan vaihtokauppoja. Päkkilän ja Ratisen voisi vaihtaa Paajaseen. Itse olisin ainakin tyytyväinen.
Mielummin Ratisen ja vaikka Gregoiren.

Meklari

Luottopelaaja
En tiiä olisko keskikaista vähän köyhä pelinrakentamisen suhteen, kun Kodytekkikaan ei siinä erityisen hyvä ole. Toisaalta on sitä siellä laidassa sitten.

OTP

Luottopelaaja
En tiiä olisko keskikaista vähän köyhä pelinrakentamisen suhteen, kun Kodytekkikaan ei siinä erityisen hyvä ole. Toisaalta on sitä siellä laidassa sitten.

Ymmärrän pointtisi. Mutta itse näen, että laidoilta löytyy tarpeeksi tässä tapauksessa pelin rakennusta varten.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Liigan sisäinen siirtoikkuna sulkeutuu 31.1.2024 klo 23.59.
Kansainväliset siirrot Suomeen ja Suomesta ulkomaille ovat mahdollisia 15.2.2024 klo 23.59 saakka.

SaiPa jäänee ainoaksi myyjäksi Liigasta tälle kaudelle. Sen verran tasaista on muuten. Lappeenrannasta en kyllä keksi meille oikein minkäänlaista vahvistusta. Esim. Ojantakanen tehnyt maaleja hyvin, mutta ei silti oikein sytytä.

Eiköhän tulevien viikkojen aikana ala vähän aktivoitumaan siirtomarkkinat.

Jännä nähdä minkälainen kilpavarustelu tulee olemaan. :D

Aamulehdessä nyt myös Markkasen suusta tuo siirtorajan muutos tälle kaudelle.

Koska avataan tämän kauden siirtoraja seurantaketju? :D