Niku ainakin sanonut, että tuli perhesyistä suomeen. Tiedä näistä.Kertokaa tyhmälle yksikin syy, miksi Turkulainen ja Niku jäisivät Suomeen Jypistä lähtiessään?
Niku ainakin sanonut, että tuli perhesyistä suomeen. Tiedä näistä.Kertokaa tyhmälle yksikin syy, miksi Turkulainen ja Niku jäisivät Suomeen Jypistä lähtiessään?
Perhesyyt? Samat syyt miksi nytkin pelaavat Suomessa, molemmat voisi pelata käytännössä missä vaan Euroopassa.Kertokaa tyhmälle yksikin syy, miksi Turkulainen ja Niku jäisivät Suomeen Jypistä lähtiessään?
JOS! Niku huhu pitäisi paikkaansa todennäköisesti Les jatkaa matkaansa.
Tai esim Masin/Clendeding. Onhan noista joku voinut ihan rahaakin tarjota.
Varmaan sitä että Ilves tienasi "Mörköllä" ihan mukavasti. Kyllä toi mm,olympia sankarina porukkaa hallille houkutteli ja kaikenmoinen "krääsä" siihen päälle. Jossain oli tosiaan vihiä että palkanmaksu talkoissa oli muitakin ku Ilves itse. Jotain tommosta meinasin.En tiedä mitä meinaat tässä, mutta ihan vain pointtina.. Markon visiitti Ilveksessä maksatettiin parissa tunnissa parilla puhelulla sponsoreilla.
Parin kolmen kuukauden pätkä soppari on kuitenkin eri asia kun sitten vaikka parin kolmen vuoden lappu.Perhesyyt? Samat syyt miksi nytkin pelaavat Suomessa, molemmat voisi pelata käytännössä missä vaan Euroopassa.
Pelaa se Eemelikin meillä.
Joo, noni. Juu, taisi olla tunti ja oli paitapaikat myyty mörön paidasta. Kaikki oheismyynti olikin sitten plussaa.Varmaan sitä että Ilves tienasi "Mörköllä" ihan mukavasti. Kyllä toi mm,olympia sankarina porukkaa hallille houkutteli ja kaikenmoinen "krääsä" siihen päälle. Jossain oli tosiaan vihiä että palkanmaksu talkoissa oli muitakin ku Ilves itse. Jotain tommosta meinasin.
Varmaan sitä että Ilves tienasi "Mörköllä" ihan mukavasti. Kyllä toi mm,olympia sankarina porukkaa hallille houkutteli ja kaikenmoinen "krääsä" siihen päälle. Jossain oli tosiaan vihiä että palkanmaksu talkoissa oli muitakin ku Ilves itse. Jotain tommosta meinasin.
Clen on parempi omissa.Vaikka Clendeningin kasetti on vähän hapero, niin sata kertaa sadasta mieluummin hän kuin Niku.
Tarkoitat, että jos on PA, niin kannattaa kahdelle valmentajalle maksaa kotiin palkka??Itseasiassa valmentajien potkut voi liittyä siihen, että perse on ihan auki.
Tarkoitat, että jos on PA, niin kannattaa kahdelle valmentajalle maksaa kotiin palkka??
Ei ihan aukea mulle.
Selventäisitkö?
Toivo kuolee viimeisenä.
No, tämä siis perustuu siihen, että Rautakorpi, ikää 60 ja vyöllä 900 liigapeliä tai jotain, olisi tehnyt sellaisen sopimuksen että jos saa monoa, niin Jyp saisi määrätä voiko ottaa muita töitä vastaan.Jukan jälkeen talous on monesti ollut ruvella. Vaatiko vielä vahvistuksia? Eihän sinne ketään ole tilalle palkattu? Vai onko? On voitu säästääkkin, jos noilla on lupa ottaa vastaan työtarjouksia.
Ja vaikka tilalle ei palkattaisi ketään, niin pidän silti kalliina ratkaisuna maksaa palkkaa siitä, että ei tee mitään.