Taverney
Guest
Vs: Scouttausketju
Siitä olen tosin samaa mieltä että tuo loukkaantumishistoria arveluttaa. Taisi olla tappara-aikoinakin klesana vai muistanko väärin :-\
Empä viitsi alkaa tilastokyylien kanssa vänkäämään, mutta sanompa sen verran että Foster on nimenomaan stay at home puolustaja joka lajityypistään poiketen saa ylivoima-aikaa kovan laukauksensa takia. Tässä on malliesimerkki siitä että tilastot saattavat olla harhaanjohtavia. Kyllä noita pisteitä tulee puukäsipakillekkin ylivoimalla pakki-pakki-syötöistä ja laukauksista jotka löytävät tiensä maaliin joko suoraan tai ohjauksesta/ripareista. Foster ei todellakaan ole sellainen offensiivinen "karlsson" joka kuljettaa kiekkoa ja tukee hanakkaasti "neljänneksi hyökkääjäksi" vaan pelaa puolustavapuolustajamaisesti. Voi tosin liiga-tasolla olla kiekollisenakin pätevä, mene ja tiedä...Battery sanoi:Taverney sanoi:Huurteinen Bisse lähti joten olisiko loppukaudeksi tarjolla Fosterssia ;D? Kurtis ei käsittääkseni ole mikään all-round/offensive defenceman, vaan enemmänkin tällainen stay-at-home pakki hirmulämärillä varustettuna. Raamit ovat suorastaan massiiviset 196/100. Viime kaudella komeat tehot KHL:ssä 53O 22p. Taitaa ensisijaisesti hake pelipaikkaa KHL:stä vaikka alkukausi onkin mennyt penkin alle? Kelpaisi minun ilvekseeni .Cream sanoi:Kelpaisi kyllä. Omaa jonkinlaiset kiekolliset avut, vaikkei Slovanissa olekaan kulkenut. Koko joukkuekin on toki pelannut heikohkosti. Tappara-visiitillä oli muistaakseni melko vakuuttava.
Itseasiassa Fosterssi nimenomaan ei ole stay-at-home pakki vaan enemmän offensiivinen pakki. Tästä kertoo myös yksi yli 40 pisteen kausi NHL:ssä. Miehellä on kuitenkin ollut selkävaivoja. Lisäksi hän on murtanut reisiluunsa kahdesta kohtaa kiekontavoittelutilanteessa 2008 ja netistä löytyy luonnehdinta "not the same player [as] he was before he broke his leg". Toisaalta teki nuo 42 pistettä heti ekalla kaudellaan loukkaantumisen jälkeen.
Maksaa varmasti paljon, joten terveystilanne kannattaa selvittää todella huolella.
Tässä tarinaa tuosta jalkavammasta ja siitä parantumisesta https://www.youtube.com/watch?v=AErMCUzLdgg
Siitä olen tosin samaa mieltä että tuo loukkaantumishistoria arveluttaa. Taisi olla tappara-aikoinakin klesana vai muistanko väärin :-\