Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Junioritoiminassa vika, ei tillussa. Valmentajat ovat usein olleet vikoja tapauksissa, mitkä ovat päätyneet tapparan leiriin.
Korjaan itseäni hieman. Valmentajien ja junnujen väliset kiistat ovat useassa tapauksessa johtaneet siihen, että lupaava nuori, joka on pelannut meillä alusta saakka, on päätynyt arkkivihollisen leiriin.

Mm B.R

Jaa Korpimäki? Jos meillä on jo Bau niin miksi? Ellei sitten pelaa Mestistä tms.
Varmaan siksi, että hän sattuu harrastamaan urheilulajia nimeltä jääkiekko. Silloin on aika luonnollista että kuuluu usein johonkin joukkueeseen, onhan kyseessä kuitenkin joukkuelaji. Toki Björkqvist hän kummikin sitten lienee.

Sama lähde joka tiesi Kodytekin, Svobodan ja pari muuta sanoi että tämä kaveri olisi Suomeen tulossa ensi kaudeksi. Ei osannut seurasta sanoa mutta 1+1=?

Kun muiden maalivahtitilannetta katsoo, niin Ilves tosiaan on varmasti vahva vaihtoehto, mikäli on Suomeen saapumassa.

Taponen jatkaa HIFK:ssa ja Westerholm Kärpissä, jotka lienevät joukkueensa ykkösiä. Lehtitietojen mukaan puolestaan Metsola tekee paluun Tapparaan ja Adam Werner menossa Turkuun Valin pariksi. Pelicansilla on Patrikainen kiinni ja Lebedeff Raumalla, vaikkakin jälkimmäiselle kausi on ollut vaikea, etten tiedä onko ykköstorjujaksi suunniteltu.

Näitä pienemmillä seuroilla tuskin pätäkkä riittää (ja osalla näistäkin nykyinen ykkönen jatkaa). Sen verran on kovat Pavlatin statsit.

Korjaan itseäni hieman. Valmentajien ja junnujen väliset kiistat ovat useassa tapauksessa johtaneet siihen, että lupaava nuori, joka on pelannut meillä alusta saakka, on päätynyt arkkivihollisen leiriin.

Mm B.R
Moni asia yritetään vielä pistää "shortsi miesten" piikkiin mutta itse on Ilves ryssinyt tämän juniori toiminnan.

Se taitaa olla kohta uuden kamiina-mayhemin aika!

1710871107829.png

Najman tulossa meille ensi kaudeksi.

Najman tulossa meille ensi kaudeksi.

Palveen korvaaja, check.

Tai Mäntykiven jos pelaa ensi kaudella laidassa.
Tai jopa Kodytekin
Kyllä minä luulen että ensi kauden sentteristö on kauden alussa mallia:

Najman
Mäntykivi
Ilomäki
Bau

Takaisin