Janko
Luottopelaaja
Kyllä minä luulen että ensi kauden sentteristö on kauden alussa mallia:Tai Mäntykiven jos pelaa ensi kaudella laidassa.
Tai jopa Kodytekin
Najman
Mäntykivi
Ilomäki
Bau
Kyllä minä luulen että ensi kauden sentteristö on kauden alussa mallia:Tai Mäntykiven jos pelaa ensi kaudella laidassa.
Tai jopa Kodytekin
MäntykiviKyllä minä luulen että ensi kauden sentteristö on kauden alussa mallia:
Najman
Mäntykivi
Ilomäki
Bau
AreKyllä minä luulen että ensi kauden sentteristö on kauden alussa mallia:
Najman
Mäntykivi
Ilomäki
Bau
VähintäänAre
Ruohomaa
Massi
Ilomäki
No ketjunumerointi nyt on itselle ainakin ihan yksi lysti.Mäntykivi
Najman
Ilomäki
Bau
Mäntykivi ykkösen keskellä lähdetään kauteen. Tänä kesänä ei ole armeijaa niin voi käyttää sen ajan aloitusten reenaamiseen.
Ei ole tulossa Ilvekseen..Ilves neuvottelee yhden Suomen EHT pakin kanssa joka ei ole missään huhuissa pyörinyt..Rissanen palaamassa Örebrosta Suomeen ensi kaudeksi. Siitä Ipaan isäntää alakertaan jos ja kun kovia lähtijöitäkin on.
Ei ole tulossa Ilvekseen..Ilves neuvottelee yhden Suomen EHT pakin kanssa joka ei ole missään huhuissa pyörinyt..
Jos puhutaan tän kauden EHT pakeista, niin toivottavasti Oliwer Kaski.Ei ole tulossa Ilvekseen..Ilves neuvottelee yhden Suomen EHT pakin kanssa joka ei ole missään huhuissa pyörinyt..
Oliwer Kaski vois osua?Ei ole tulossa Ilvekseen..Ilves neuvottelee yhden Suomen EHT pakin kanssa joka ei ole missään huhuissa pyörinyt..
Jos on Kaski niin eiköhän naapurikin ole apajilla. Joskus aiemmin huhuttu voimakkaasti sinne.Oliwer Kaski vois osua?
Meillä on pidemmät kesälomat tiedossa…Jos on Kaski niin eiköhän naapurikin ole apajilla. Joskus aiemmin huhuttu voimakkaasti sinne.
Ei ole Reunanen eikä Kaski..enempää en kommentoi..Älä vaan sano, että Tarmo Reunasen.
Ville PokkaEi ole Reunanen eikä Kaski..enempää en kommentoi..