Vielä sinne pankkitilille täytettä mahtuu. Clendening on jotenkin niin sen oloinen äijä, että haluaa nautiskella uransa viimeiset kaudet Sveitsin olosuhteissa. Lyhyet pelimatkat, hyvä palkka jne.Toki Adam on tienannut urallaan vajaan 5 miljoonaa. Että ei välttämättä ole ihan sitä viimeistä penniä etsimässä.
Tolla pelaamisen tasolla saa kyllä vaan haaveilla Sveitsistä. Saksa on todennäköinen osoite.Clendening on jotenkin niin sen oloinen äijä, että haluaa nautiskella uransa viimeiset kaudet Sveitsin olosuhteissa. Lyhyet pelimatkat, hyvä palkka jne.
Saattaa vaan olla soppari jo tehty.Tolla pelaamisen tasolla saa kyllä vaan haaveilla Sveitsistä. Saksa on todennäköinen osoite.
Vaikka meille, mottipäisellä alun näytöillä. Mutta itsellänihän ei mitään tietoa ole, joten ei kannata tätä enempää murehtia.Saattaa vaan olla soppari jo tehty.
Niin voihan tuokin olla mahdollista. Itse vaan mietin olisiko ikinä saanut tuolla liikkeellä sopimusta Sveitsin luisteluliigaan.Saattaa vaan olla soppari jo tehty.
Kai se olisi julkaistu jo, jos soppari olisi tehty tänne jo talvella.Vaikka meille, mottipäisellä alun näytöillä. Mutta itsellänihän ei mitään tietoa ole, joten ei kannata tätä enempää murehtia.
Kai se olisi julkaistu jo, jos soppari olisi tehty tänne jo talvella.
Varmasti on pöytälaatikossa soppareita odottamassa.Jotain huhua kyllä oli, että kaikkia nykyisenkään joukkueen sopimuksia ei olisi julkaistu vielä maaliskuun launchissa, mutta en tiedä oliko puhetta vain, kun kaikkia mun mielestä ollaan muualle viemässä joiden sopimusta ei ole julkaistu.
On todellakin. Aika iso osa sopimuksista tehty jo viime vuoden puolella.Varmasti on pöytälaatikossa soppareita odottamassa.
JärventieKenen jatkosopparia ei olisi launchissa sitten muka julkaistu?
Palve - Sveitsi
Ikonen - Ruotsi
Könönen - optio mutta tuskin käytetään
Kodytek - HIFK?
Gregoire ja Päkkiläkö siellä sitten odottelee pöytälaatikossa, että saadaan kausikortti myyntiin vauhtia kesän launchissa?
Nikulla, Clennyllä ja Masinilla vaikea uskoa mihinkään pöytälaatikko odotteluihin, vaikka jäisivätkin, niin eiköhän se ole sitten painittu tässä loppusuoralla vasta.
Kertoi, että optiota ei ole käytetty.Järventie
Ei kai sitä nyt enää tänne oteta. Vai otetaanko?Vai palaisko Vittasmäki kotiin?
Ei olisi koskaan Ilveksestä lähtenytkään jos silloin olisi ollut jo tausta-asiat priimaa.
Näin ne mielipiteet on erilaisia. Itse ottaisin enemmän kuin mielelläni Ilvekseen Rafkinin. Pelaa miehekkäästi ja on hyvä aina ollut tosi peleissäRafkin taas malliesimerkki siitä miten huonoja pelaajia tuola EHT:lla käy.
Esim. Tämän vuoden pakistoon niin kenen tilalle ja mihin rooliin?Näin ne mielipiteet on erilaisia. Itse ottaisin enemmän kuin mielelläni Ilvekseen Rafkinin. Pelaa miehekkäästi ja on hyvä aina ollut tosi peleissä
Toivottavasti näihin ei tuhlata rahoja.Miksi porukka sovittelee Ilomäkeä kokoonpanoon? Ei ole tulossa Ilvekseen. Varmaan Saksaan suuntaamassa...
Mutta Mattilan veljekset kuulemani mukaan tulossa molemmat
Kyllä Julius Mattila on huomattavasti parempi pelaaja kuin Arttu Ilomäki