El Reino
Tähtipelaaja
Palvehan menee Sveitsiin. Vai oliko tää vain yleistä spekulointia Tillun työstä?
Oli. Joko Palven lähtö on kuulutettu kirkossa?
Palvehan menee Sveitsiin. Vai oliko tää vain yleistä spekulointia Tillun työstä?
Ei sitä vissiin ihan siellä ole mutta eikös se aika varma jo ollut?Oli. Joko Palven lähtö on kuulutettu kirkossa?
Itse kuullut että Saksaan. Tiedä näistä…Palvehan menee Sveitsiin. Vai oliko tää vain yleistä spekulointia Tillun työstä?
Lehtiä myöten huhuttu samaan paikkaan kuin TurkulainenItse kuullut että Saksaan. Tiedä näistä…
Juu tämä noteerattu, ja en tuohon Saksaan itsekään usko. Kuulopuheita ja lähde luokkaa erittäin epävarma.Lehtiä myöten huhuttu samaan paikkaan kuin Turkulainen
Kyllä niistä sen verran tietää, että Saksaan nyt ei ainakaan ole menossa.Itse kuullut että Saksaan. Tiedä näistä…
Sattuiko Tillu olemaan samassa porukassa?Ilves legenda Jerry Turkulainen bongattu tänään kauppahallissa
Oliko sillä joku Ilveshenkinen tyttö kainalossa? Tiedetään mitä se meinaa… Timolle patsas!Ilves legenda Jerry Turkulainen bongattu tänään kauppahallissa
Tammen tytär muistaakseni.Oliko sillä joku Ilveshenkinen tyttö kainalossa? Tiedetään mitä se meinaa… Timolle patsas!
Saanen tiedustella pidätkö siellä Kauppahallissa jotain omaa live-kipinää?Ei voi olla sattumaa että seuraavaksi vastaan kävelee Könösen Juuso samassa paikassa.
Launch-kipinä pidetään siis seuraavaksi kauppahallissaSaanen tiedustella pidätkö siellä Kauppahallissa jotain omaa live-kipinää?
Kauppahalli on uusi Ratinan ShellLaunch-kipinä pidetään siis seuraavaksi kauppahallissa
Eri henkilöEikös se jo palannut jollain yönritari-käyttäjällä ja vihkoon veti Launchissa julkaistavat kaverit.
Taisi olla urheilulehdessä se haastis missä kommentoi NHL:n olevan edelleen tavoite.Nikuhan sanoi Liigawam podcastissa Ilves siirron jälkeen, että ei ajattele enää Pohjois-Amerikkaa?
Itse kuullut että Saksaan. Tiedä näistä…
Niku menee yhtä varmasti inttiin kuin Jesse Niinimäki vastustajan maalin eteen hakattavaksi.Mää oon kuullu, että inttiin. Se estää ulkomaille menon.