Lähde?Haapala Luulaja.
Edelleen otin kantaa tähän tapaan esittää tuo laiturina paremmuus faktana joka muiden nyt tuntuu olevan vaikea ymmärtää ja hyväksyä. Minusta Mäntykivi on hyvä laidalla ja hyvä keskellä. Keskellä pääsee käyttämään mielestäni omia vahvuuksiaan paremmin, mutta toki ne heikkoudet näkyvät myös keskellä herkemmin. Ne samat pelilliset ongelmat ovat kuitenkin havaittavissa myös laidalla, toki ilman niitä heikkouksia olisi pelannut jo tämän kauden toisella puolella maapalloa eikä meillä ollenkaan.Muuten vaan olet heti kommentoimassa, jos totean, että Mäntykivi on laiturina parempi ja mielestäni hänestä ei kannata väkisin sentteriä tehdä.
En minä väitä sinun mitään tekevän, en usko että sinäkään näistä asioista päätät.
Itse käytit argumenttina runkosarjan tehopisteitä.
Ehkä hän pelaa sentterinä ensikaudenkin ja ehkä pelaa loistavasti sillä tontilla. Jää nähtäväksi.
En osaa itse huhusta sanoa mitään, kun kuulen sattuneista syistä vain Suomeen siirtyvät Tšekit, mutta kyllä itse syttyisin tälle hankinnalle.Raumalta kuultua.. Ilves päässyt sopimukseen Julius Mattilan kanssa. Tämä tieto! (Ei aprillipila)
Istuisiko kakkosketjun keskelle?
En osaa itse huhusta sanoa mitään, kun kuulen sattuneista syistä vain Suomeen siirtyvät Tšekit, mutta kyllä itse syttyisin tälle hankinnalle.
Mestaruuden voittanut(!!) oma kasvatti, ~30-40pinnan sentteri, yksi liigan parhaista aloittajista, käyttöä ylivoimalla sekä alivoimalla, sekä kahteensuuntaan tekee työnsä loistavasti. Sentteriversio Ikosesta.
Mattiloiden kotiutus olisi kyllä kulttuuriteko.
Siihen Koivula, niin alkaa olemaan iso pala " kultaista sukupolvea " jälleen yhdessä.
Mites se Heponiemi ?
Suomi - Are - Turunen
Stransky - Mattila - Mäntykivi
Ratinen - Najman - Meskanen
Gregoire - Ilomäki - Bryggman
(O’leary Bau Massi Järventie ainakin)
Friman - Niku
Masin - Pelli
Latvala - Parikka
Utunen
Pavlat
Malek
Kuulostaa likipitäen täydelliseltä.Julle todella varma logolle pelaava hankinta, joka pystyy varmasti myös poffeissa pelaamaan. Ei silti mikään ykkösheppa ”tähti”.
Älä laita tälläistäSiitä vielä valmentaja niin avot voidaan oikeasti haaveilla siitä kultaisesta mitallista.
![]()
Sveitsistä tipahti raju huhu: Jussi Tapolalle potkut? - Leijonat
Jussi Tapolan valmentaman Sveitsin suurseura SC Bernin kausi maan pääsarjassa päättyi karvaaseen seiskapelin tappioon Zugia vastaan lauantaina. Tappion myötä käynnistyivät kiihtyvät huhut runkosarjassa viidenneksi sijoittuneeseen seuraan täksi kaudeksi palkatun Tapparan entisen mestarivalmentaja...www.leijonat.com
Miksi Tapola ei kelpaisi?Älä laita tälläistä
Ilmeisesti ei näytöt riitä.Miksi Tapola ei kelpaisi?
Tarviiko tähän tosiaan vastata? Aivan sama vaikka olisi kuinka menestynyt niin ei helvetissä.Miksi Tapola ei kelpaisi?
No tottakai on. Hölö sieltä tulee.Luulenpa vaan, että Ilves on jo kiinnittänyt valmentajan. Jos Tapola potkut saa, niin ottaisiko taukoa seurajoukkueista ja keskittyy maajoukkuekuvioihin. Välillä voi olla ihan hyväkin ottaa kevyemmin.. talous on turvattu ja varmasti löytää töitä tulevaisuudessa.
Niin tuohan oli pelkkää spekulointia eikä Tapola tänne ole tulossa, mutta kyllä, haluaisin kuulla perustelut että miksi ei helvetissä?Tarviiko tähän tosiaan vastata? Aivan sama vaikka olisi kuinka menestynyt niin ei helvetissä.
No kato tota Tapolan kiekkoa vielä pahempaa peruuttelua kuin Pennasen kiekko eiköhän oo aika palata Ilves kiekkoon. Vaikka myrrän kiekolla ei voitettu mitään niin ai että sitä oli mukava katsella.Niin tuohan oli pelkkää spekulointia eikä Tapola tänne ole tulossa, mutta kyllä, haluaisin kuulla perustelut että miksi ei helvetissä?
Pelkkä ”Tappara” ei riitä.