Haluaisin kauden päättyvän joskus muuhun kuin valtavaan vitutukseen ja pettymykseen, taitaa olla vain turha toive...Minä haluan edes yhdeksi kaudeksi voittavan kiekon.. ihan sama millä pelitavalla se tapahtuisi.
Tällainen kevään pelaaja ja tiukkojen otteluiden ratkaisija olisikin outo nimi ilveksessä.Bryggman taitaa siirtyä Ruotsiin.
Onkos sieltä nyt mitään kuulunut, vai kaikki Levillä.Juuri näin olen samoilla linjoilla teidän kanssa. Ei tehdä numeroa ennen @punakone :tta . Kuulostaa oudolta…
Näin on. Se on ansaittu.Antaa poikien nauttia.
Näköjään ihan hyvin pelannut kun on saanut täyden kauden alleen. Viimeksi ei toki täällä hirveän hyvin lähtenyt.Pelsujen huhuketjusta:
"Kuulemani mukaan Daniel Gazdalle aiemmin kertomani suuren tarjouksen tehnyt joukkue ei olekaan Pelicans vaan Ilves.
Vähän yllätys on kun pidettiin tänne jo varmana."
Pelicans-huhut – onko niitä?
Kuulemani mukaan Daniel Gazdalle aiemmin kertomani suuren tarjouksen tehnyt joukkue ei olekaan Pelicans vaan Ilves. Vähän yllätys on kun pidettiin tänne jo varmana.keskustelu.jatkoaika.com
Gazdasta jäi viime visiitillä mieleen että laukaus on painava ja tykkäsi taklata.Pelsujen huhuketjusta:
"Kuulemani mukaan Daniel Gazdalle aiemmin kertomani suuren tarjouksen tehnyt joukkue ei olekaan Pelicans vaan Ilves.
Kuulemani mukaan Daniel Gazdalle aiemmin kertomani suuren tarjouksen tehnyt joukkue ei olekaan Pelicans vaan Ilves. Vähän yllätys on kun pidettiin tänne jo varmana.keskustelu.jatkoaika.com
Gazdasta jäi viime visiitillä mieleen että laukaus on painava ja tykkäsi taklata.
Tuskin on tänne tulossa. Jos soppareilla jo Friman, Pelli, Latvala, Parikka, Soini, Utunen huhussa. Tarvitaan kärkeen tekijää, osastolta Niku/Clenny.Pelsujen huhuketjusta:
Luistelusta ei itsellä muistikuvia.Mutta ei osannut luistella (kärjistys).
Sai viimeksi niin pienen roolin, että ei kovin kummoista kuvaa visiitistä jäänyt. Sen jälkeen on näköjään ottanut steppejä ylöspäin. Maalimäärä 17 on kyllä kova ja näköjään maajoukkuepelejäkin saanut tällä kaudella vyölleen.Gazdasta jäi viime visiitillä mieleen että laukaus on painava ja tykkäsi taklata.
Noilla Tshekeillä aika usein optioita ilmeisesti noissa sopimuksissa jotka antavat siirtyä ulkomaille. Tai näin olen käsittänyt.Elite kyllä kovasti väittää että Gazdalla on sopimus Kometa Brnoon ensi kaudeksi.
Niihän oli Stranskyllakin ja nyt esim. HIFK:n huhutulla Knotilla jne.Elite kyllä kovasti väittää että Gazdalla on sopimus Kometa Brnoon ensi kaudeksi.
Luistelusta ei itsellä muistikuvia.
Oon itse tässä käsityksessä edelleen, enempää en asiasta kuullut.Onkos sieltä nyt mitään kuulunut, vai kaikki Levillä.