Sveitsiin huhutaan.Missäköhän tuo A Oksanen jatkaa. Jotenkin vois olla sopiva palanen joukkueeseen?
Mitäköhän Ville Petman meinaa tehdä? Ei Amerikan valloitus oikein onnistunut, mutta Liigassa oli viimeisellä kaudellaan kova. Voisi olla hyvä viimeinen palanen Ilveksen sentteripalettiin, jos nyt oletetaan, ettei tuohon ole mitään ylikylän ykkössenaa tulossa.
Jatkoajan puolelta bongasin, että Petmanin naisystävä oli alkanut SaiPaa seuraamaan Instagramissa ja siitä vedetty 1+1 = huhu SaiPaan.Mitäköhän Ville Petman meinaa tehdä? Ei Amerikan valloitus oikein onnistunut, mutta Liigassa oli viimeisellä kaudellaan kova. Voisi olla hyvä viimeinen palanen Ilveksen sentteripalettiin, jos nyt oletetaan, ettei tuohon ole mitään ylikylän ykkössenaa tulossa.
Petman pelannut sen verran Saipassa, joten uskon että seuraus ollut aika vanha.Jatkoajan puolelta bongasin, että Petmanin naisystävä oli alkanut SaiPaa seuraamaan Instagramissa ja siitä vedetty 1+1 = huhu SaiPaan.
Sama kävi itsellänikin mielessä.Petman pelannut sen verran Saipassa, joten uskon että seuraus ollut aika vanha.
Miten mulla oli mielikuva että joku huhuili joskus että Tillu on jonkun Petmanin perässä ollut?Sama kävi itsellänikin mielessä.
Petman kyllä kelpais tänne.
Harvemmin siellä ylivoimissa kellään paria pakkia on samassa, ei oikein meilläkään toiminut ja siksi Pelli ei siellä loppukaudesta paljoa pelannut. Eiköhän ylivoimaa pelaa Pelli ja Gazda, viivassa Gazda oli Tsekeissäkin ja pyssytti hirveän määrän maaleja.Itse laittaisin toiseen YV:seen pari pakkia Gazda siinä toisessa vetäjän paikalle. Eli yhdelle vieläkin tilaa löytyy.
Miten mulla oli mielikuva että joku huhuili joskus että Tillu on jonkun Petmanin perässä ollut?
Tais olla niitä Haikurin nollahuhuja.Miten mulla oli mielikuva että joku huhuili joskus että Tillu on jonkun Petmanin perässä ollut?
Ihan mahdollista.Tais olla niitä Haikurin nollahuhuja.
Eikös keväällä 2022 ollut jotain huhua velipoika Mikko Petmanista, mutta siirtyikin sitten Jypiin?Miten mulla oli mielikuva että joku huhuili joskus että Tillu on jonkun Petmanin perässä ollut?
Luoto ei tällä hetkellä mahdu (budjetti) Tappara. Jos sponsseista joku kuittaa isosta pussista, niin sitten. Kärpät myös houkutellut, lyömällä reiluun tokkulaa pöytään. Saas nähä.
Olisi todella hienoa jos saatais Väisänen meille. Todella hyvä ja taitava kolmosen laidalle.Kalle Väisänen alkanut seuraamaan Ilvestä instagramissa.
Vähän kyllä jaksan epäillä, että Tapparan tarvitsisi käydä sponsorin pussilla saadakseen Luoto mahtuun rosteriin.