Oisko kuuluisalla ensi viikolla?Koskakohan Baari aukeaa?
Alkuviikosta pitäis tulla julkiOisko kuuluisalla ensi viikolla?
Olisko tässä palanen sentteripeliin, Sharks ulostaa kun on jo 28 eikä ole noussut ylös missään kohtaa. AHL puolella latonut kuitenkin kohtuullisesti pojoja.
Nathan Todd - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Nathan Todd, 1995-12-02 Kemptville, ON, CAN Canada. Most recently in the KHL with Salavat Yulaev Ufa. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Hinta karkasi suonenveto kauden jälkeen liian korkeaksi.Itse haaveilen kyllä tuosta Bryggmanista, olisi juuri sitä mitä lääkäri määrää.
Veikkaisin, että ei etsitä kovin hanakasti palasia sentteripeliin. Sisään kuitenkin tullut jo Najman, Borg ja Nättinen. Jotain laituria tuo huutaisi.Olisko tässä palanen sentteripeliin, Sharks ulostaa kun on jo 28 eikä ole noussut ylös missään kohtaa. AHL puolella latonut kuitenkin kohtuullisesti pojoja.
Nathan Todd - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Nathan Todd, 1995-12-02 Kemptville, ON, CAN Canada. Most recently in the KHL with Salavat Yulaev Ufa. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eipä heitä kiinnosta tai ole halua ottaa asioista selvää. Menevät sinne missä maksetaan. Jenkeille sota on ns. normaalia. Ei hetkauta pätkääkään.Todd näköjään Ufaan.
Toivottavasti ei mieluummin hankita yhtäkään pelaajaa rapakon takaa, jos ei ole muuta kuin näitä verirahamiehiä jonossa.
No tämä nyt on aivan turhaa yleistämistä. Ei todellakaan kaikki jenkit ole tälläisiä.Eipä heitä kiinnosta tai ole halua ottaa asioista selvää. Menevät sinne missä maksetaan. Jenkeille sota on ns. normaalia. Ei hetkauta pätkääkään.
Toivottavasti pian auki, saadaan vähän eloa tähänkin ketjuunTaitaa olla hetken baari kiinni..
Siinä tapauksessa Ratisen sopimus pitäisi purkaa. Tuommoisten välimallin vipeltäjien paikat on jo täynnä. Nyt tarvitaan kärkiosaamista, ja mielellään kamppailuvoimaista sellaista. Saarela on myös aika lasinen pelaaja, joten ehkä skippaisin tällä kertaa.Mites jos Antti Saarela ei saa jatkoa p-amerikassa?
Aina tervetullut mun Ilvekseen
Raumalle suuntaa jos liigaan palaa.Mites jos Antti Saarela ei saa jatkoa p-amerikassa?
Aina tervetullut mun Ilvekseen
Heinäkuussa baari seuraavan kerran aukee.Toivottavasti pian auki, saadaan vähän eloa tähänkin ketjuun