OTP
Luottopelaaja
katso liitettä 9426
Taas mennään.
Kessel olisi vieläkin vaikka väärän kätisellä mailalla liigassa kova tekijä. Enkä siis toivo juuri häntä
katso liitettä 9426
Taas mennään.
Ainakin Väisäsen kolmen vuoden tulokaspahvista ei ole palanut kauttakaan ja Ahl vastuu oli olematonta niin järki vetäisi kaudeksi lainaan Liigaan. Itse toivon kuitenkin, että oltaisiin vielä yhden kovemman laiturin perässä. Väisänen sitten ns. boonuksena jos tulee.Mitenhän sen Väisäsen kanssa?
Onko halu nimenomaan jatkaa P-Amerikassa vai oisko mahdollisuutta tulla Ilvekseen lainalle.
Se laituri saisi olla oikean kätinen ja mielellään top-6 tasoa.
Toivotaan, että Timo löytää hyvän palasen.
Omasta mielestä tuosta kolmikosta Ratisella on paras kausi alla niin siinä mielessä tuo ”eniten todistettavaa” käsite hieman ontuu. Mesen pistetahti oli suht samaa luokkaa, mutta niistä leijonanosa oli ylivoimalla ja Ratinen veteli myös neloskentässä. Molemmilla loukkia oli.Itsellä on jotenkin kova usko että Mese painaa ainakin 19 kaappia ja on siinä tutulla paikalla
Björqvistissä tuntuu että Hölö saisi sen potentiaalin kaivettua esiin
Könösestä toivoisin neloseen pelaajaa jota vastaan ei ole kiva pelata.
Ratisella omaan silmään eniten todistettavaa vaikka hänelläkin viime kausi meni vähän klesana mutta kai miehessä on potentiaalia kun sopimus on vuoteen 26
Mee takasi maate ja koita jos tuleeki oikeen kunnon ylösnousemus.Näin unta että Ilvekseen on rapakon takaa tulossa nuori suomalainen paluumuuttaja. Nimeä en saanut ylös
Ennemmin luulen että myynti tökkii.Nyt kun noita kausareita mainostetaan tällä hetkellä, ennakoikohan tuo jotain pelaajajulkistusta?
En usko että pomo katsoisi asiaa hyvällä, joten teen tässä vaan " töitä "Mee takasi maate ja koita jos tuleeki oikeen kunnon ylösnousemus.
Ei tökiEnnemmin luulen että myynti tökkii.
Tuskin se mistään taikaiskusta on isossa kuvassa kääntynyt, juurihan sitä Jalon suulla ja hallituksen viestissäkin sivuttiin kuinka yrmy on tökkinyt, siihen liittyy myös kausarimyynti.Ei töki
No kun ei ole tökkinyt. Ihan kuultu sellaisesta lähteestä että uskon täysin.Tuskin se mistään taikaiskusta on isossa kuvassa kääntynyt, juurihan sitä Jalon suulla ja hallituksen viestissäkin sivuttiin kuinka yrmy on tökkinyt, siihen liittyy myös kausarimyynti.
Normaalia mainostamista tuo on.
Ensiaallossa on aina ne vakiot ja ”hätäisimmät” sitten rauhottuu, heinäkuussa yrityspäättäjät lomailee, elokuussa loppukiri uutta kautta kohti.
Toivotaan että toimiston uudet myyntitykit onnistuvat hommassaan. On heilläkin varmasti vielä vähän opeteltavaa ja muuta tehtäväänsä liittyen.
Toki ”yksittäisiä kausareita” ei niin tarvitse myydä vaan sen ostajat toimivat itsenäisesti.
Bryggman jatkaa Lahdessa. Jotain muuta tarvii keksiä.
Ei taisteltu? Tieto, arvaus vai trollaus?Täytyy olla kyllä joku kova tulossa,kun Bryggmannista
ei taisteltu.
Luulen ennemmin että tarjous ollut luokkaa huvittava..Täytyy olla kyllä joku kova tulossa,kun Bryggmannista
ei taisteltu.