Ipoori
Vakiokokoonpanossa
Luulen ennemmin että tarjous ollut luokkaa huvittava..Täytyy olla kyllä joku kova tulossa,kun Bryggmannista
ei taisteltu.
Luulen ennemmin että tarjous ollut luokkaa huvittava..Täytyy olla kyllä joku kova tulossa,kun Bryggmannista
ei taisteltu.
Extraliiga kyykyttää Liigaa monen muun lisäksiUseammat Lahden suunnalta kuullut huhut menettivät hänen kohdallaan uskottavuuden siinä vaiheessa, kun pelaaja itse kertoi tekevänsä sopimuksen vasta keväällä.
Beyggmanin kaltaisia pelaajatyyppejä tulee kyllä tarjolle, mutta Salomäenkin siirtyminen Sparta Prahaan kertoo karua kieltä siitä, miten SM-liiga on jäämässä jo Extraliigallekin maksukyvyssä.
Oma veikkaus on, että näillä lähdetään syksyyn. Väisäsen tilanne siis vielä aukiKukas on palstatietäjien seuraava "varma" tulija kun Haapala ja Bryggman nyt mennyt muualle jostain syystä?
En usko tuohonkaan. Rotaatiossa ei ole yhtään laituria ja Ilves pelaa myös CHL:ää.Oma veikkaus on, että näillä lähdetään syksyyn. Väisäsen tilanne siis vielä auki
Kyllä Bryggmania on tosissaan tänne haviteltu, se on varma tieto. Kun en tuosta jääkiekkomaailman sopimusmoralitetiikasta mitään ymmärrä, nin lieneekö "sopimus" tänne tulosta ollut luokkaa suullinen. No jokatapauksessa hävittiin tuo taisto..Täytyy olla kyllä joku kova tulossa,kun Bryggmannista
ei taisteltu.
Niin niin, eikä tarkoitus ollutkaan syyttää trollauksesta, kysymys oli vilpitön siinä mielessä, että onko jotakin tietoa, että ei edes yritetty, tai taisteltu, kuten ilmaisit. Mutta joo, kiitos rehellisyydestä, eli voi olla että yritettiin, mutta pelaaja valitsi toisin.Arvaus. Minä en Ilvestä trollaa.
Ollut tärkeä osa elämääni yli 40 vuotta.
Ainakaan silloin ei voida ottaa enää mitään ennakkosuosikin paikkaa. Ilves on jäämässä huomattavasti mouhojen ja Kärppien taakse materiaalissa.Oma veikkaus on, että näillä lähdetään syksyyn. Väisäsen tilanne siis vielä auki
Halutaan päästä mollaamaan siitä Tillua tai jotakin muuta organisaation henkilöä.... jos jotain sellaista pelaajaa ei ole Ilvekseen saatu, jonka kannattajat olisivat halunneet, niin se johtuu aina siitä, että Ilveksen tarjous on aina ollut aivan naurettavan pieni tai muuten surkea....
Ainakaan silloin ei voida ottaa enää mitään ennakkosuosikin paikkaa. Ilves on jäämässä huomattavasti mouhojen ja Kärppien taakse materiaalissa.
Mihin tuolla viitataan? Mennyt jotain minulta ohi.Sääli että Luoto taisi olla vain muutaman ottanut
Luoto teki erittäin kehnon trollauksen että pelaisi Ilveksessä ensi kaudella.Mihin tuolla viitataan? Mennyt jotain minulta ohi.
Väisäsen tilanne on nyt yksi hailee kyllä tuonne kovempaa ukkoa tarttetaan.Oma veikkaus on, että näillä lähdetään syksyyn. Väisäsen tilanne siis vielä auki
Haapalan tänne tulosta ei ole kyllä ollut mitään faktaa, huhut alusta asti ihan shittiä. Ainoa fakta on, että menee piakkoin naimisiin Italiassa. Yksi bestmaneista muuten muuan A.Barkov, tosin saattaa sattuneesta syystä estyäkin..Kukas on palstatietäjien seuraava "varma" tulija kun Haapala ja Bryggman nyt mennyt muualle jostain syystä?
Luvattu kakkoskentän rooli ja yv-vastuuta.Väisäsen tilanne on nyt yksi hailee kyllä tuonne kovempaa ukkoa tarttetaan.