Ilves97
Luottopelaaja
Sanoin ihan suoraan, että väitän ja sen olevan minun arvioni. Luvuista en tiedä enkä lähtenyt sitten keksimäänkään mitään Anttila/Nikupeteri vs Nättinen/Borg vertailuita itse.Kuitenkin pystyit väittämään "faktana' Ilveksen bottom 6 hyökkäyksen olevan kalliimpi, niin kain siellä tietoa on sitten pelaajien ansioista. Eikö se ole myös stetsonista heitetty arvio? Minä väitän, että eroa ei ole merkittävästi ja jos on, niin se ei oikeastaan mairittele Ilvestä.
Olen edelleen sitä mieltä, että valmennuksessa, puolustuksessa ja maalivahtipelissä on Kärppien isoimmat puutteet ja Ilves ei kolmosnelosketjun hyökkääjien takia ole korkeammalla sarjataulukossa.
Ei olekaan kolmosnelosketjujen vuoksi, kun ne on Ilvekselläkin ollut ongelma. Kyllähän mä heti aluksi puhuinkin Kärppien pakistosta, maalivahdeista ja valmennuksesta. Pakisto on huonosti koottu ja veskarit arpaa. Ei se silti sulje pois sitä että alaketjut on vielä huonompia kuin meillä.
Juu ei tietenkään ole. Ei se muutenkaan koskaan yksittäisen pelaajan vika ole. Toki Gardinerin ollessa kentällä Kärpät on päästänyt maalin per peli tasakentällisin. Plussat ja miinukset ei kaikkea kerro, mutta mikäli maalin per peli otat omiin niin melkein pitäisi sitten jatkaa tuota 71 maalin tahtia koko kausi.No, tämä ei ole Gardinerin "vika". Tällä hetkellä 13 maalia (vain yksi yv-maali tähän asti) 11 matsiin. Plusmiinus +3. Toistaiseksi kovin liigan sisäinen siirto yhdessä Lööken kanssa.
Lähinnä kuitenkin otin kantaa siihen ettei jengiä voi rakentaa sen varaan että kärkiketjut tekee maaleja ja saa huoletta päästääkin niitä kun alaketjut puolustaa. Kestämätön tilanne.